היא סובלת מהבוסית - בן הזוג טוען: "זה ריב של בנות"
אישה סיפרה כי המנהלת שלה מתעמרת בה כבר חודשים, אלא שאותה מנהלת היא גם חברה של בן הזוג שלה. כשהוא סירב לנתק קשר וטען שזה "ריב של בנות" - היא נשברה
מעריב אונליין
/ 23/06/2026 | 06:01
