לקראת הבחירות: ראש עיריית בית שמש לשעבר יוצאת לדרך פוליטית חדשה
ד"ר עליזה בלוך, ראש עיריית בית שמש לשעבר, נערכת לבחירות ומציבה את החינוך במרכז פעילותה. לדבריה, ישראל זקוקה למערכת חינוך חזקה יותר, גם בחירום וגם בפריפריה
אנה ברסקי
/ 28/06/2026 | 14:20
