שילמו שוחד - והרכב עבר טסט? פרשה חמורה במכון רישוי
12 עובדים, מפעילים ובעלים של מכון רישוי באשדוד נעצרו בחשד שהעבירו כלי רכב מבחני רישוי בניגוד לדרישות הבטיחות. במשטרה חושדים כי בעלי רכבים שילמו שוחד כדי לקבל אישור, לעיתים בלי להתייצב לבדיקה
רמי שני
/ 22/06/2026 | 20:15
