אחרי יותר מ-6 שעות שהתושבים היו נצורים בבתים: חזרה לשגרה בבית אריה
התרעת חדירת מחבלים הופעלה בשעה 04:29 לאחר זיהוי שני חשודים ביישוב בית אריה. כוחות צה"ל סרקו, כולל בחצרות הבתים, בעוד התושבים התבקשו להסתגר. האירוע הסתיים לאחר למעלה מ-6 שעות
אלון חכמון
/ 27/06/2026 | 11:04
