מנכ"ל התעשייה האווירית לשעבר: "זהו זה נגמר - זה לא עובד יותר"
ראש אגף התכנון לשעבר בצה"ל תקף בחריפות את הממשלה בהפגנה בתל אביב, קרא להקמת ועדת חקירה ממלכתית ולשוויון בנטל, וטען כי "הברית בין המדינה לאזרחיה נשברה"
מעריב אונליין
/ 27/06/2026 | 22:53
