"אין לנו יותר בית": שנה אחרי - הניצולה משחזרת את רגעי האימה בבאר שבע
היום האחרון של מבצע עם כלביא היה קשה במיוחד. הפסקת אש הוכרזה אבל טיל איראני שנורה לבאר שבע הרג 4 אנשים. ויקטוריה שיפרין, דיירת הבניין שנפגע, נזכרת באירוע הטרגי ומספרת על מאבקה לבנייה מחודשת של הבית
רמי שני
/ 25/06/2026 | 12:48
