אחרי יותר מעשור: מתחם הקולנוע הגדול בישראל נמכר ומשנה את שמו
המתחם שבבעלות תיאטראות ישראל ייקרא מעתה "עמי פלאנט". מדובר במתחם המסחרי ה-18 של קבוצת עמי גרופ, שבבעלות שלומי נחאיסי, והשלישי בפורטפוליו שלה שכולל בתי קולנוע
מעריב אונליין
/ 24/06/2026 | 16:36
