השנה אמנם נפתחת בצל מגיפה, אבל בסוף השבוע האחרון הגיעו גם בשורות טובות על לידות ראשונות לשנת תשפ"א מבתי החולים. כך למשל, התינוק הראשון לשנת תשפ"א במרכז הרפואי זיו הוא אבינועם אזולאי, בנם השלישי של ולסטה ואיתן מהיישוב קלע שברמת הגולן. הוא הגיח שלשום בבוקר לאוויר העולם והפך לתינוק הראשון של השנה החדשה. ההתרגשות בחדר הלידה של המרכז הרפואי זיו היתה גדולה.

בין הזוגות הראשונים שילדו בשנה החדשה במרכז הרפואי מאיר בכפר סבא היו עדי (31) וערן צוקר (32) מעין הים בחדרה שהביאו לעולם תינוק במשקל 3590 גרם, אח לאיתי. "הייתה לידה מיוחדת וחוויה נהדרת ואני רוצה להודות לצוות המהמם שליווה אותנו. מרגש להתחיל ככה את השנה החדשה, לעם ישראל נאחל רק בריאות".

היולדת הראשונה לשנת תשפ״א באגף לאם וליילוד של המרכז הרפואי פדה- פוריה היא ניילינגר יפעת, משדה אילן. יפעת היא אחות ביחידה לטיפול נמרץ לב שבמערך הלב, מזה שלוש שנים, ולמעשה היתה אמורה ללדת רק בעוד שבוע. בגיל 42, שמונה שנים לאחר הלידה הקודמת, ילדה אורית זנאתי מהמושב חוסן, במרכז הרפואי לגליל בנהריה, את ילדה השלישי, בן זכר במשקל 3.2 ק"ג. התינוק נולד בלידה רגילה מעט לאחר חצות, בשעה 00:21, ועדיין לא הוחלט איזה שם לתת לו.

יצויין כי מאז כניסתה של השנה החדשה ועד הבוקר שאחרי, נולדו שמונה תינוקות בחדרי הלידה של המרכז הרפואי לגליל.