לאחרונה, הדוכסים מסאסקס, הנסיך הארי ורעייתו מייגן מרקל, חתמו על הסכם שנתי עם ענקית הסטרימינג "ספוטיפיי", עבור השקת סדרת פודקאסטים ראשונה משלהם. השניים מתכננים לספר בסדרה על ארגון הצדקה שלהם והם אף הבטיחו כי הפודקאסט יכלול "נקודות מבט שונות" וראיונות עם "אנשים מדהימים". תערכו טוב לקראת הפרק הראשון שעתיד לצאת לקראת חג המולד – יש למה לחכות. 

הנסיך הארי ורעייתו מייגן מרקל (צילום: רויטרס)
הנסיך הארי ורעייתו מייגן מרקל (צילום: רויטרס)

"אחד הדברים שבעלי ואני דיברנו עליהם תמיד הוא התשוקה שלנו לפגוש אנשים ולשמוע את סיפוריהם", אמרה מייגן בטריילר קצר שפרסמו השניים, והוסיפה: "לא משנה מהו הסיפור, הוא בדרך כלל מציע פרספקטיבה למקום שממנו אדם אחר מגיע, ומזכיר לך סיפור על עצמך". בנוסף לכך, הארי הסביר כי מהות הפרויקט היא: "להביא נקודות מבט וקולות שונים, שאולי לא שמעתם בעבר, כדי למצוא את היסוד המשותף שלנו". לדבריו, רק כשזה יקרה - יוכל להתאפשר "שינוי אמיתי".

עסקה זו, ששווייה מוערך בעשרות מיליוני דולרים, אינה היחידה שעליה חתמו בני הזוג בשנה החולפת מאז שפרשו מתפקידם כבכירים במשפחת המלוכה. מאז, השניים הספיקו לחתום על חוזה רב־שנתי גם עם נטפליקס, להפקת סרטים תיעודיים, תוכניות ילדים וסרטים. כמו כן, מייגן כבר דיבבה לסרט תיעודי של דיסני על פילים באפריקה.