סרטון מבהיל ולא ייאמן, שנתפס במצלמות אבטחה במעגל סגור, תיעד גבר שדחף אישה אקראית אל עבר פסי הרכבת, כאשר הרכבת התקרבה במהירות. הקורבן, אישה בת 40, שהושלכה בחוזקה אל עבר הרכבת התחתית בניו יורק, ארה"ב, שכבה על המסילה כאשר הרכבת נסעה מעליה ולא פגעה בה. כך, היא שרדה באורח פלא את התקרית האכזרית, שהתקיימה ביום חמישי האחרון. צפו בתיעוד המבהיל בו גבר דחף אישה אל פסי הרכבת:

גבר דחף אישה אל פסי הרכבת - והיא שרדה (צילום: מתוך טוויטר)

בתיעוד אפשר לראות את הגבר מסתובב על הרציף, כשלפתע הוא דוחף בחוזקה את האישה, שהייתה זרה עבורו. אחרי האירוע הקיצוני, הגבר ניסה להימלט מהמקום אך אדם אחר שנכח בתחנת הרכבת הצליח לתפוס אותו והחזיק אותו בחוזקה עד שהמשטרה המקומית הגיעה ועצרה את החשוד. במזל גדול, האישה הצליחה לשרוד ניסיון ההתנקשות וסבלה מפציעות קלות בלבד. 

שוטרת ממשטרת ניו יורק, המפקדת קטלין אוריילי, אמרה: "למרבה המזל, היא נפלה בחלק שבין הגלגלים למסילת הרכבת וכך נשארה בחיים". על פי המשטרה, החשוד לא אמר דבר לפני שהחליט לפעול ולדחוף את האישה. המפקדת אוריילי הוסיפה כי לעבריין לא היה שום קשר לקורבן וכי הוא התנהג בצורה שיכולה להעיד על מחלת נפש. "זה מטריד מאוד, רואים אותו מחכה, מחשב את מסלול הרכבת ודוחף אותה ברגע המתאים", אמרה השוטרת. צפו בדיווח של רשת החדשות ABC7NY על המעצר של החשוד בניסיון הרצח:

אנדר גונטר, עובר אורח שנכח בסיטואציה, סיפר לרשת החדשות CBS2: "הייתי בקדמת הרציף ופתאום ראיתי את האישה נופלת לכיוון המסילה. תוך שניות ספורות נהג הרכבת עצר את התנועה ויצא ממנה בטראומה כדי לבדוק את במה הוא פגע". אחרי המקרה, המשטרה עצרה את החשוד, אדטיה וומולאפטי בן ה-24, והוא הואשם בניסיון רצח ותקיפה, כך על פי הדיווחים בעיתון New York Post. הקורבן לתקיפה הועברה לבית החולים ושוחררה לביתה כבר באותו היום, עם חתכים בראשה.