חולה סופני מהעיירה טריניטי שבקליפורניה, ארה"ב, התקשר אל רשויות אכיפת החוק והתוודה על רצח שביצע בשנת 1995. אחרי 25 שנים בהן החקירה בנוגע לרצח נותרה כתעלומה, הפתרון הגיע מכיוון מפתיע. ג'וני דוויט וויט, בן ה-53, התקשר לשוטרים בדקאטור שבאלבמה והודה כי הוא ירה בראשו של כריסטופר אלווין דיילי, שהיה באותם הזמנים בן 26. צפו בדיווח של ערוץ התקשורת המקומי Good Day Alabama:

המשטרה המקומית סיפרה כי וויט טען בשיחת הטלפון כי הוא מתחרט על הרצח וכי הוא רצה להודות ולהוריד את האבן הזו מליבו. בנוסף, מבלי לפרט יותר, מהמשטרה נמסר כי הוא חולה סופני. הבלש שון מוקדאם, אמר בראיון לעיתון החדשות New York Times כי השיחה הייתה כמו "נפילת פצצה". לדבריו, הוא מעולם לא נתקל בסיטואציה בה הוא מרים את הטלפון ומקבל בשורה שכזו, שכן בדרך כלל אף אחד מהפושעים לא מודה עד שהוא נתפס. 

הבלש מוקדאם אמר כי וויט לא ידע אפילו את התאריך או את השנה המדויקים בהם התרחש הרצח. עם זאת, השוטרים השתמשו בתרשים כלי הרצח והצליחו למצוא את הקשר בין וויט לרצח שהתבצע באפריל 1995. אחרי הודאתו, הרוצח נפגש עם הבלשים ומסר להם את כל המידע התואם לחקירה ולראיות שנמצאו באותם הימים. הוא אף הלך עם החוקרים לאזור מיוער בעיר דקאטור הסמוכה, שם נמצאה גופתו של דיילי, ושחזר את הרצח. 

לבסוף, וויט הואשם ברצח ובימים אלו הוא מוחזק בערבות של כ-15 אלף דולר (50 אלף שקלים), כך על פי הדו"ח שנמסר מבית המשפט. תאריך בהודעה מהמשטרה, שנמסרה אתמול (ראשון) נכתב: "למרות החקירה הענפה, מעולם לא היה חשוד בפרשה. עם השנים, התיק נפתח מחדש מספר פעמים אך מעולם לא נמצא הרוצח – עד היום".