אחרי שנה אחת בלבד של נישואין, מערכת היחסים של זוג מצפון הארץ נתקלה בבעיה מוזרה שטלטלה את הקשר ביניהם והובילה לבסוף להליכי גירושין מכוערים. האישה, באמצע שנות השלושים לחייה שבדיוק סיימה את ההתמחות ברפואה, והבעל שעבד כאיש תוכנה, תכננו לחיות יחד ולהרחיב את התא המשפחתי – אלא שאז, אבי הגבר נכנס לתמונה. 

הסיפור החל כאשר אבי הבעל שלח לכלתו שלו הודעה מוזרה באמצע משמרת לילה, בה הוא כתב לה כי הוא רוצה לשוחח איתה על הזוגיות שלה ושל בנו. האישה, באמצעות עורכת הדין שרין סולן, סיפרה כי החליטה לפגוש אותו, על אף שלדבריה, זה היה נראה די מוזר. השניים אכן נפגשו ושוחחו ארוכות, "שמתי לב שהוא מנסה לחקור על החיים שלי ושל בנו בתחום האינטימי אך השתדלתי להסיט את הנושא לענייני היון, פוליטיקה, פרנסה וכו'", סיפרה האישה. 

שבועיים לאחר מכן, קרה מקרה מוזר אף יותר והחם הזמין את כלתו לסוף שבוע בבית מלון. כאשר היא שאלה האם מדובר בחופשה משפחתית, אבי בעלה ענה במפורש כי מדובר בעניין אישי. האישה בחרה לסרב להצעתו והחליטה שלא לספר לבעלה על ההצעה המגונה שקיבלה מאביו. בעקבות האירוע, האישה החלה להיות מרוחקת מבעלה וסירבה בכל הזדמנות בה הבעל רצה לנסוע אל בית הוריו. אחרי שהשניים התרחקו והחלה המתיחות ביניהם, הבעל החליט לעזוב את ביתו ולחזור לגור עם הוריו. 

האישה פנתה לבעלה וביקשה ממנו לחזור אל ביתם המשותף, ואף הציעה שילכו יחד לטיפול זוגי, אך הוא סירב והחליט לתבוע גירושין. האישה חסרת האונים הבינה כי לא נותרה לה ברירה והיא חשפה את ההתכתבות שלה בוואטסאפ עם אבי בעלה. "במצב הזה לא היה מקום לספק, גם הדיינים הבינו כי מדובר באירוע מבין שאין דומה לו", טענה עו"ד סולן. לבסוף, בית המשפט פסק כי האישה תקבל את דמי הכתובה שלהם והיא קיבלה גם את המכונית שלהם ואת כל התכשיטים. בתגובה הבעל טען: "זו עלילה שנועדה לנשל אותי מכל רכושי ולחייב אותי בכתובה", ובנוסף, הוא ניסה לתבוע את אשתו לשעבר בתביעת הוצאת דיבה, אך תביעתו נדחתה. עד כה, לא ברור מה רצה אבי הבעל רצה מהאישה, אך על פי ההשערה, הוא ניסה לגרום לה להתקרב אליו ולבגוד בו.