אנו חיים בעולם בו אנשים יכולים בקלות להעמיד פנים שהם מישהו אחר ברשת ולהתחזות לאנשים מבלי ידיעתם. אך הסיפור הזה, ששיתפה משתמשת ברשת החברתית Reddit, התפתח אחרת לגמרי ממה שאפשר לדמיין. בפוסט שהעלתה, היא סיפרה כיצד היא גילתה שאחותה, איזי, השתמשה בתמונות שלה כדי להתחיל עם גבר ברשת. אך התפנית ההזויה עוד לפנינו – אחרי מספר שנים, היא הפכה להיות אשתו של הגבר, איתו אחותה הייתה בקשר דרך האינטרנט. 

הסיפור התחיל דווקא מהסוף, האישה כתבה כי לפני ארבע שנים היא גילתה שאחותה השתמשה בתמונות שלה והתחזתה אליה כדי להתחיל עם גבר, בשם ג'יימס, דרך אפליקציית היכרויות. היא כתבה: "כל הסיפור התגלה רק כאשר הוא עבר לגור בסמוך אלינו והיא נאלצה לחשוף את זהותה. ג'יימס ואני היינו שם וכשגילינו שהיא עבדה על שנינו, אף אחד מאיתנו לא דיבר איתה זמן מה". 

לאחר מכן, היא הוסיפה כי חצי שנה אחרי שאחותה הודתה במעשיה, האישה נתקלה בג'יימס ברחוב והשניים החליפו מספרים. עם הזמן, הם התאהבו ובסופו של דבר חשפו בפני המשפחה את הקשר ביניהם. "רק אחרי שהיינו ביחד שנה סיפרנו לאמא שלי ואיזי אך הן לא היו מרוצות מהקשר בנינו. במשך שלוש שנים היינו בקשר בעיקר עם אבי ואחיי, שחיו בנפרד מהבנות כיוון שההורים שלנו גרושים", כתבה הצעירה. אחרי שהאחות המתחזה עברה טיפול נפשי, היא התנצלה הפני השניים, אך לדבריה של הצעירה, הקשר עם איזי לא עשה טוב למערכת היחסים ביניהם. 

חתונה, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
חתונה, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

בימים אלו הצעירה ובן זוגה מאורסים, אך הם החליטו לדחות את החתונה אחרי שהתגלה כי היא בהיריון. כאשר היא התייעצה עם אמה לגבי החתונה, האם העלתה הצעה שלא מצאה חן בעיני בתה. אמה ביקשה ממנה להפוך את איזי לשושבינה הראשית בחתונה ולסנדקית של בנה העתידי. בפוסט הצעירה כתבה: "אמא שלי אמרה שהסיפור קרה מזמן ושסלחנו לה ולכן אנחנו צריכים לתת לעבר לחלוף ואפילו הוסיפה שאם לא איזי בכלל לא היינו מכירים. אמרתי לה שבגלל העבר של איזי וג'יימס זה אולי לא רעיון טוב, אך היא סירבה להקשיב". 

בעקבות הסיפור, משתמשי הרשת סערו והחל ויכוח בין הגולשים, כאשר רובם תמכו בצעירה. גולש אחד כתב: "היא נשמעת נוראית, שהיא צריכה להגיד תודה אם היא תקבל בכלל הזמנה לחתונה", אחר הוסיף וחיזק: "יש לך את כל הסיבות שבעולם לא לרצות אותה בתור שושבינה או סנדקית". משתמש שלישית אף כתבה: "כמו בכל נושאי החתונה, למה שתקיפי את עצמך בדברים או אנשים שגורמים לך צער ביום הכי מאושר שלך?". ואילו היו גולשים שדווקא חיזקו את ערך המשפחה וטענו כי היא צריכה לתת לעבר להישאר מאחור ולא לתת לאף גבר לגרום לה לסכסוך עם בני משפחתה.