כמעט כל בחורה מפנטזת על הצעת נישואין חלומית, על רקע נוף יפה או איך אפשר שלא – בדיסנילנד. אך הצעירה, שקיבלה את הצעת הנישואין שלה באחד המקומות הכי נפוצים לרגעים מהסוג הזה, לא תארה לעצמה שכך התמונה השגרתית שצילמו, תהפוך לרגע שישבור את הרשת. הסרטון הוויראלי מציג את רגע הצעת הנישואין בין בני הזוג, שהפך לבדיחה אמיתית כאשר הגבר ירד על הברכיים אך הצעירה, גרייס אוניל, לא הגיבה כצפוי. צפו בתיעוד הצעת הנישואין שלא הלכה כמתוכנן:

@hgoneill

in my defense I thought he was trolling me ##fyp ##foryoupage

♬ original sound - Gracie

בסרטון אפשר לראות את בני הזוג מצטלמים, על רקע הטירה של סינדרלה בפארק דיסנילנד, כאשר לפתע הגבר כרע ברך ואמר: "הפעם אני לא צוחק". הצעירה, שלא האמינה כי מדובר ברגע לו היא ציפתה, נתנה לבן זוגה מכה על הראש וגרמה לצופים לא להפסיק לצחוק. את הסרטון אוניל שיתפה בעמוד הטיקטוק שלה וכתבה: "להגנתי, חשבתי שהוא עבד עליי". 

בשניות שלאחר המכה על ראש, אוניל הבינה כי ההצעה אמיתית והיא החלה לבכות מאושר ולחבק את בן זוגה, שהפך באותם רגעים לבעלה לעתיד. על הסרטון, אוניל כתבה כי היא שונאת על עצמה על כך שהרסה את הצעת הנישואין, אך הודתה כי זה היום המאושר בחייה. סרטון הטיקטוק צבר, עד זמן כתיבת שורות אלו, כחמישה מיליון צפיות וגרף אין ספור תגובות מצחיקות. אחד כתב: "אני לא אשקר, אני חושב שהמכה שיפרה את הרגע אפילו עוד יותר", אחר הוסיף: "לגמרי, זה לא יסולא בפז". 

הסרטון צולם לפני שנתיים והשניים התחתנו באוגוסט 2019. אוניל הסבירה בסרטון אחר כי בן זוגה ביצע מספר פעמים הצעות נישואין מזויפות, לפני שהועלתה ההצעה אמיתית לכן חל הבלבול. "הוא כל פעם הציע נישואין ואז הבטיח שהפעם הבאה תהיה אמיתית", אוניל סיפרה והוסיפה: "במבט לאחור, למרות שזה היה כל כך מביך, זה ממש מצחיק אותנו להסתכל אחורה ולצחוק על זה. זה היה אמיתי והיום אנחנו כל כך מאושרים".