אירוע לא ייאמן תועד בתחילת השבוע, כאשר שודד ניסה לגנוב את הטלפון של לוחמת MMA בגובה 1.50 בלבד, שהראתה לו שלא כדאי להתעסק איתה. המקרה תועד בבאונוס איירס, בירת ארגנטינה, לאחר שהנער הצעיר גנב את הטלפון שלה בזריזות וניסה להימלט מהמקום. אלא שאז, בריסה הלוחמת בת ה-20 וחברתה תפסו את הגנב וצעקו לעוברים והשבים שיעזרו להן לעצור אותו. ***קשה לצפייה***

תיעוד הלוחמת תופסת את השודד באמצע הרחוב (צילום: מתוך יוטיוב)

קבוצת עובדים הצליחה לתפוס את הגבר והטלפון של בריסה שב אל בחזרה לבעליו. בסרטון, לוחמת ה-MMA תפסה את ראשו על הקרקע ומשכו חזק בשערו, כשדם זורם על פניו. היא קיללה אותו וצעקה עליו: "אתה חושב שאני מרוויחה את הכסף שלי ומבלה כל היום בעבודה רק כדי שאתה תוכל לגנוב לי את הטלפון תוך שלוש שניות?". בריסה האמיצה לא שחררה את הגנב עד שהמשטרה המקומית הגיעה ולקחה אותו באזיקים. על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, עד כתיבת שורות אלו, החקירה בנושא עדיין נמשכת. 

בראיון בתוכנית הטלוויזיה Nosotros a La Manana, בריסה סיפרה כי היא עבדה קשה וחסכה כסף כדי שתוכל לרכוש לעצמה טלפון חדש. לדבריה, היא פשוט סירבה לקבל את העובדה שמישהו פשוט יחטוף ממנה בשנייה אחת מחצית מהשכר שלה. "היה לי מזל כי אני יודעת להתגונן במצבים כאלה בגלל שאני לוחמת MMA, אבל אני לא הייתי רוצה שסיטואציה כזו תקרה לאף אחד אחר", אמרה בריסה. לבסוף היא סיכמה ואמרה: "אני גאה בדרך בה פעלתי ואני לא מתחרטת על דבר".