מגיפת הקורונה הטילה בכל העולם אין ספור הגבלות - חייב להסתובב עם מסכה, לחטא את הידיים ולהימנע מהתקהלויות. תלמידי בית הספר לדקדוק בסידני, אוסטרליה, רצו מאוד לקיים את חגיגות סיום שנת הלימודים שלהם, שלצערם הוגבלו בכמות המשתתפים ל-30 אורחים בלבד. על מנת להצליח לעקוף את ההגבלות, שני תלמידים מבית הספר החליטו לקיים חתונה פיקטיבית על מנת שיוכלו לערוך מסיבה גדולה, שכן, בחתונות באוסטרליה ניתן לכנס עד כ-150 אורחים. צפו בדיווח מתוך רשת החדשות 7NEWS:

על פי הדיווחים ברשת התקשורת 7NEWS, שני התלמידים לבשו חליפת חתן וביימו את חתונתם כמסיבת הסיום של בית הספר. בזכות התחפושות השניים יכלו להזמין לחגיגה יותר אורחים ובכך כל השכבה יכלו ליהנות מטקס סיום לימודים חגיגי ושמח. אך לצערם של התלמידים, החגיגה נהרסה לגמרי אחרי שתמונות מתוך החתונה המזויפת הועלו לרשתות החברתיות. 

שני החברים שהתחתנו כדי לארגן מסיבה גדולה (צילום: רשתות חברתיות)
שני החברים שהתחתנו כדי לארגן מסיבה גדולה (צילום: רשתות חברתיות)

התמונה שעלתה לרשת, בה אפשר לראות את שני התלמידים מחופשים ומחזיקים ידיים, הפכה לוויראלית במהירות ועד מהרה הסיפור הגיע לרשתות התקשורת הגדולות במדינה. כאשר הוריהם שמעו על התוכנית, הם מיהרו מיד אל בית הספר כדי לסגור את המסיבה. על פי הדיווחים, אחד ההורים שמע על המקרה רק אחרי שהשכן שלהם שלח להם הודעה על מנת לברך אותם על חתונת בנם. 

בראיון לערוץ התקשורת Daily Telegraph, ההורים טענו כי "זה בבירור רעיון טיפשי של בני נוער". לאחר מכן הם הוסיפו: "הטקס שהתקיים בבית הספר לא היה מחייב מבחינה משפטית והאירוע נסגר ברגע שנודע לנו עליו. למרבה המזל, אף אחד לא נפגע או היה בסיכון". שני התלמידים התנצלו מאז המקרה על התעלול שארגנו ולא חולקו קנסות למשתתפים. בעקבות המקרה, חלק מהגולשים שיבחו את הצעירים על הרעיון שלהם, אך רוב התושבים באוסטרליה טענו כי הם חסרי אחריות. אחד אף כתב: "הסיבה שהכללים קיימים היא כדי להגן על כולם".