בימים אלו, כשכבר כמעט ואין מקומות בילוי או דרכים להתחכך עם המין השני, רבים מוצאים נחמה באפליקציות ההיכרויות. אפליקציית הטינדר המפורסמת בעולם, היא כלי יעיל להכיר בן או בת זוג, אך מה קורה כאשר הזוג כבר יחד, אך האפליקציה עדיין בשימוש? משתמשת טיקטוק בשם טריניטי חשפה בסרטון ויראלי, שנצפה עד כה כ-2.4 מיליון פעמים, איך לגלות האם בן הזוג עדיין משתמש באפליקציית ההיכרויות. צפו בסרטון הטיקטוק שחשף את סודות אפליקציית ההיכרויות:

@trinniiitty

spreading some knowledge✨ ##tinder ##cheating ##SpookyTreats ##busted

♬ said hes a scumbag dont u kno - T

הצעירה, שגילתה פרט חשוב על הטינדר, החליטה לשתף את הגולשים באפליקציית הטיקטוק את המידע. על מנת להכיר אנשים דרך הטינדר, על המשתמש להחליק את המסך ימינה כאשר הוא נתקל בחיבור פוטנציאלי. רק כאשר שני הצדדים החליקו את המסך ימינה, יתאפשר לשניים ליצור קשר אחד עם השני. לדבריה של טריניטי, במידה ומשתמש הטינדר הפסיק להיות פעיל באפליקציה מעל לשבוע, החשבון שלו יפסיק להיות מוצע לנשים אחרות. 

כלומר, על פי המידע שחשפה טריניטי, אם המשתמש של בן או בת הזוג נשארים חשופים להצעה דרך האפליקציה – ככל הנראה המשתמש עדיין פעיל. בסרטון שהעלתה נכתב: "אם בן הזוג שלך אומר 'אה כן, זה חשבון טינדר ישן, מחקתי את האפליקציה לפני הרבה זמן' – טינדר מציג רק פרופילים שהיו פעילים בשבעת הימים האחרונים". הסרטון הוויראלי צבר תגובות רבות מצד הקהל, שהיה מופתע לגלות את פרט המידע החדש. 

גולש אחד כתב: "טינדר לא מעדכן את התמונה בפרופיל ומחליק ימינה או שמאלה למשתמשים אחרים. תהיו יותר חכמים". ואילו אחרים טענו כי במידה והחלקת מספר רב של פרופילים, ייתכן ויחזרו להופיע בהמשך משתמשים שאינם פעילים. "להיות לא פעיל באפליקציה פשוט אומר שיש פחות סיכוי שיתקלו בפרופיל שלך, אלא אם כן ישנן אפשרויות חיפוש מוגבלות והפרופיל עומד בקריטריונים", כתב אחד הגולשים.