דייג מקצועי, שיצא לשייט שגרתי בפנטאל, שנמצא באזור הטרופי של ברזיל, שלף מהמים שתי חיות בלתי צפויות, שאף אחת מהן לא הייתה דג. הדייג תיעד את רגע הדייג המפתיע בו הוא הצליח לדוג מהמים תנין שסביבו התלפף נחש אנקונדה עצום שככל הנראה היה בזמן הסעודה שלו, כאשר המנה היא התנין עצמו. את התיעוד הלא שגרתי הדייג העלה לעמוד האינסטגרם של חברת הדייג בה הוא עובד, והוא צבר עד כה כבר אלפי צפיות. 

תיעוד הדייג תופס על החכה את חיות הטרף (צילום: מתוך אינסטגרם)

בסרטון, שנמשך כמעט 2 דקות של מאבק ממושך, אפשר לראות את קרס הדיג שנתקעה בתוך פיו של התנין, בזמן שהדייג מנסה לשלוף אותו החוצה. הסרטון תועד בשבוע שעבר בקרב הדייגים באזור מאטו גרוסו דו סול שבמדינה, אך למרות שהפך לוויראלי בכל העולם, הדייג טרם זוהה. אפשר להבחים בתמונות כי מדובר בדייג מקצועי, זאת, על סמך חכת הדייג והקרס שלה שאסורים לשימוש על ידי דייגים חובבים ויכולים לשמש רק אנשי מקצוע. 

על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, הדייג החליט לשחרר בסוף את התנין, שככל הנראה הפך לארוחת הערב של הנחש הענק. נחשי האנקונדה ידועים בכך שהם הורגים את הטרף שלהם על ידי הידוק גופם סביבו וניתוק אספקת הדם שלו, ובכך הטרף מאבד את הכרתו ומת במקום. באמצעות דרך זו, יכול הנחש לאכול את הטרף שלו מבלי להיאבק בו. נחשי האנקונדה ידועים גם בשם "סירות מים" והם נמצאים בדרך כלל בדרום אמריקה, מדינות המזרח הרחוק וסין.