עובד בחנות לתיקון פלאפונים פתח יום שגרתי בחנות, עד שהגיעו בני זוג, כאשר הטלפון של הבעל נהרס, ויחד הם ביקשו מהעובד לנסות לתקן את הפלאפון השבור. בתוך הפלאפון התחבא פתק הזוי וקורע מצחוק שאליו צורפה בקשה לא שגרתית שכללה אפילו שוחד – שטר של 100 דולר להמתקת העסקה. העובד בחנות העלה את הפתק לעמוד הטיקטוק שלו, שם הוא הפך לוויראלי וזכה למיליוני צפיות.

הסרטון הויראלי מחנות הפלאפונים - חלק א'

@maniwarda

Unbelievable ##realationshipgoals ##husbandcheck ##cheater ##fyp ##foryou ##xyzbca

♬ original sound - Maniwarda 👑

בסרטון, שצילם מני ורדה, העובד בחנות, אפשר לראות את ידו מדגימה את האירוע. תחילה, הוא צילם את הפלאפון סגור וכתב ברקע "אני לא מאמין שעשיתי את זה" והחל לספר כי לקוח אחד ואשתו נכנסו לחנות מוקדם יותר באותו היום וביקשו ממנו לתקן את הפלאפון. ורדה המשיך וסיפר כי הוא אמר להם שהתיקון יארך שעה, ושלח את השניים לדרכם. אחרי שהוא פתח את הפלאפון הוא מצא את הפתק ההזוי שהשאיר אותו המום לגמרי. 

בתוך הפתק היה כתוב: "בבקשה תגיד לאשתי שהטלפון הזה בלתי ניתן לתיקון. היא רוצה לבדוק את היסטוריית השיחות שלי. שטר של 100 דולר יהיה התודה שלי אלייך". אחרי שהציג בסרטון את הפתק והשטר המדוברים, הוא פנה אל הצופים ושאל: "אז מה חבר'ה? מה אתם חושבים שאני צריך לעשות, להגיד לה או לקחת את הכסף?". התגובות בעקבות השאלה המעניינת, לא איחרו להגיע. חלק כתבו כי הוא צריך לספר לה על הפתק, כאשר אחד מהם אפילו ייעץ: "קח את הכסף, ואז תספר לה". חלק כתבו כי הוא צריך לשמור על "קוד האחים", ולא לספר. הגולשים כתבו סוגים שונים של תגובות וציפו לגלות - מה יקרה בסוף?

הסרטון הויראלי מחנות הפלאפונים - חלק ב'

@maniwarda

Reply to @itsmaryyy24 Here’s part2 everyone was asking for.. ##cheaters ##rs ##fyp ##xyzbca

♬ original sound - Maniwarda 👑

ביום למחרת המקרה, עובד החנות תיעד את הרגע בו האישה חזרה לקחת את הפלאפון של בעלה, וחשף בפני הצופים את הדרך שבה בחר לפעול. בסרטון אפשר לראות את העובד כשהוא מסביר לאישה ההמומה מה התרחש מאחורי גבה, הוא הביא לה את הטלפון ואמר: "לא תיקנתי אותו. פתחתי אותו וזה מה שהיה בפנים", כלומר, לבסוף העובד החליט לספר לאישה על המהלך המלוכלך של בעלה. בזמן שהאישה קראה את הפתק, ורדה הסביר כי הוא לא רוצה להיות מעורב ביניהם. 

כשהאישה פתחה את הפתק, היא הופתעה ואמרה: "אתה רציני? הוא חושב שהוא כזה נחש", ולאחר מכן, היא אפילו הציעה לשלם לו יותר על מנת שיתקן את הבעיה בטלפון וכך היא תוכל לגלות מה מסתתר בתוכו. אחרי שבכתה, ורדה אמר לה כי הוא יתקן עבורה את הטלפון והחל להתהלך לכיוון חדר התיקונים הצדדי. גם בעקבות הסרטון הזה, ורדה קיבל תגובות לכאן ולכאן, לבסוף, רוב הגולשים בעיקר ביקשו את החלק השלישי בסרטון על מנת שיוכל להיחשף בפני הקהל מה הסתתר בתוך הפלאפון של הבעל הבוגד.