ילדה בת 5 הצליחה לרגש את תושבי הממלכה הבריטית בימים האחרונים כאשר גייסה יותר מ־21 אלף פאונד עבור ההוספיס שבו עובדת סבתה. הילדה, בטי לי אלינסון, תושבת מחוז הרטופרדשייר, הציבה לעצמה ולציבור אתגר רכיבה על אופניים - כ־1.5 ק"מ מדי יום - למטרת גיוס הכספים. 

אלינסון הינה נכדתו של איאן אלינסון, קשר נבחרת ארסנל לשעבר. היא למדה לרכוב על אופניים במהלך משבר הקורונה, לאחר שהטיול לדיסנילנד, שאליו הייתה אמורה לצאת, בוטל בשל המשבר. 

אלינסון המאוכזבת החליטה להשקיע את 7 הפאונד שאותם חסכה לטיול במיזם להצלת ההוספיס שנקלע לחובות כספיים בעקבות משבר הקורונה. 

לאחר פרסום המחווה המרגשת של הילדה הקטנה, החליטו תושבים וגורמים רבים במדינה להצטרף למיזם. למשל, קבוצות כדורגל רבות תרמו לאלינסון חולצות של הקבוצה. אחד האנשים שהתרגשו מנדיבות לבה של הילדה הקטנה היה דיוויד בקהאם, שהחליט לתרום למיזם ואף פרסם סרטון וידיאו, שבו אמר כי אלינסון היא "פשוט מדהימה".

אתמול, לאחר שיצאה לרכיבה ה־75 שלה ברצף, הודיעה הילדה כי תמשיך עד רכיבה מספר 100 - מספר שמזכיר לבריטים מיזם מרגש לא פחות של טום מור. 

האחרון הינו קשיש שהצליח לגייס כ־30 מיליון פאונד עבור שירותי הבריאות במדינה לאחר שהקיף 100 פעמים את חצר ביתו עם ההליכון שברשותו, לכבוד יום הולדתו ה־100.