סבתות בדרך כלל נתפסות כחביבות, דואגות, מפנקות ואוהבות, כאלה שתמיד ישמחו לביקור של הנכדים ולרוב ירשו להם לעשות (כמעט) ככל העולה על רוחם, כי אצל סבתא "מותר". אולם, מסתבר שלא תמיד זה כך.

במקרה שלפנינו סבתא אסרה על נכדתה בת ה-5 לבקר אותה בגלל שהנכדה לא אהבה את הכינוי בו קראה לה. לילדה קוראים קולט (Colette) אבל מאז שהיא נולדה סבתה מכנה אותה "מכתבים" ('Letters'), כינוי שנגזר מהסיומת של שמה. אמה של הילדה, כלתה של הסבתא, אמרה כי "זה לא הכינוי הכי טוב בעולם, אבל זרמתי עם זה".

לאחרונה שאלה הילדה מדוע סבתה מכנה אותה כך ולא קוראת לה בשמה המקורי. כשאמה הסבירה לה את הסיבה, הילדה אמרה שזה "מוזר" וכי היא "לא אוהבת את הכינוי" שהוצמד לה בעל כורחה.

בתגובה ייעצה האם לבתה לבקש מסבתה בנימוס לחדול מלקרוא לה בכינוי המוזר.

לאחר שקולט ביקשה מסבתה את שייעצה לה אמה, התקשרה הסבתא לאם ואמרה לה כי זוהי חוצפה מצדה של בת ה-5 לומר שהיא לא אוהבת את השם ובנוסף גערה באם, על שייעצה לה לעשות זאת. הסבתא הוסיפה כי ההתנגדות לכינוי ולמעשה לסבתה עלולה לגרום לקולט "להפוך לפרחחית", ואסרה על הנכדה לבקר עד שלא תתנצל בפניה ותאמר כי היא אוהבת את הכינוי.

האם המופתעת סיפרה ל"מירור" כי לאחר שחמותה אמרה את הדברים הללו היא כל כך התעצבנה, ואמרה לה: "את אוסרת על הנכדה שלך לבוא לבקר אותך בגלל שהיא לא אוהבת שם חיבה מטופש?" ואז ניתקה את הטלפון בפניה.