יו"ר הקואליציה וסיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר התייחס היום (שישי) להקלטות ראש הממשלה בנימין נתניהו שפורסמו אמש בחדשות 12, ובהן נשמע ראש הממשלה תוקף את ועדי העובדים בניסיון לגייס תמיכה פוליטית מארגון העצמאים "השולמנים", והסתייג מהדברים: "אני בטוח שלנתניהו אין שום דבר נגד ועדי עובדים", אמר. "העובדים השכירים יקרים לליבנו לא פחות מהעצמאים".

חילופי דברים בין ח"כ מיקי זוהר וח"כ איתן גינזבורג בסיום וועדת הכנסת

"ראשי ועדים פנו אליי וטענו כי האמירה של רה״מ נתניהו בעניינם הייתה טעות", כתב זוהר בחשבון הטוויטר שלו. "אני בטוח שאין לראש הממשלה שום דבר נגד ועדים או ראשי ועדים".

זוהר הוסיף: "העובדים השכירים יקרים לליבנו לא פחות מהעצמאים ואני גאה לומר שחלק עצום מהם תומכים בליכוד. הליכוד היא מפלגה הדוגלת בכלכלה חופשית ותומכת בעצמאים ובעלי העסקים - לצד פעילות חברתית למען השכירים והעובדים בישראל".

כאמור, ההקלטות נלקחו מארבע שעות של שיחה בין נתניהו לבין נציגים מארגון העצמאים "השולמנים", במהלכן ניסה ראש הממשלה לשכנע את השולמנים לא להקים מפלגה עצמאית ולא לחבור לבנט או למפלגות אחרות, מחשש שלא יעברו את אחוז החסימה ויפגעו בגוש. במהלך הפגישה נתניהו טען כי הוא לא יכול היה לקדם רפורמות כלכליות, להיאבק בוועדי העובדים ולדאוג מספיק לעצמאים מאחר שנבלם על ידי הקואליציות שלו, היועצים המשפטיים והפקידות - עם התייחסות מיוחדת לשר האוצר לשעבר משה כחלון. 
אחד ממייסדי "השולמנים", אביר קארה, אמר: "אדוני ראש הממשלה חזק בחיסונים אבל לא יכול לנצח ועדי עובדים", ונתניהו ענה: "מי משחק איתכם? אני משחק איתכם? לא שמעתם מילה אחת שאמרתי כאן? אני משחק איתכם? אני מזלזל בכם? אני לא פועל למענכם? אני כמעט הקרבתי את הקריירה הפוליטית שלי פעמיים, 3 פעמים, 4 פעמים, כדי לעזור לכם. אני בא מכם, אני מבין את זה. אני משנה את המדינה בשבילכם. אבל אין לי את הכוח הפוליטי כי אני צריך 61".