יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר שוחח הבוקר (שישי) עם ניסים משעל על סקר 103FM, בו ראש הממשלה מקבל ציונים נמוכים מאוד על תפקודו במשבר הכלכלי ובמשבר הקורונה: "אני חושב שלא נותנים לנו ימי חסד הדבר הזה ברור, כי גם בתקופה הזו שהיא מאוד מאתגרת אז אנשים כמובן רוצים פתרונות באופן מיידי ואני מכבד את זה". הוא הוסיף בראיון ב-103FM "ראש הממשלה ושר האוצר הציגו אתמול מגה תוכנית, תוכנית עצומה שתיתן מענה לאזרחי ישראל, כמעט ללא יוצא מן הכלל, למשך שנה שלמה".

"אני מניח שגם תוך כדי תנועה נצטרך לתקן דברים ולהשלים דברים, אבל הלכה למעשה רה"מ הציג אתמול דבר עצום", ציין עוד יו"ר הקואליציה. משעל שאל את זוהר: "אז מה בעצם אתה אומר למובטלים ששומעים אותך עכשיו? מה אתה אומר לאותו מובטל שצריך לפרנס את משפחתו?", שהשיב: "אני מבקש מהם עוד יומיים של סבלנות, ברגע ששבוע הבא הכספים ייכנסו לחשבונות הבנק של כולם, אני מניח שהרבה מאוד מכעס והמלחץ יירדו, ואלו הדברים שאנחנו כרגע פועלים לעשות".

כלומר שם התרופה שאתה מפנה אליהם היא סבלנות
"לא, אני מבקש טיפה סבלנות יומיים שלושה עד שהכספים ייכנסו לחשבונות הבנק של כולם, ואז כולם ייראו שבאמת נתנו פיתרון מדהים לאזרחי ישראל ביחס כמובן למצב הלא קהל שיש בישראל ובעולם כולו".

אתה יודע, סבלנות זה מצרך מאוד מבוקש, אפילו לרה"מ לא הייתה סבלנות לחכות עם החזר המס עד שיחלוף הגל של הקורונה והמובטלים 
"אני צריך לתקן אותך, לא הייתה לו ברירה, לא שהוא לא רצה. עובדתית גם את המשך הדיון הוא עצר. את העניין של החזר המס זה לא החזר מס, זה אי חיוב מס, אם לא היינו עורכים את הדיון הזה היו נגרעים מחשבון הבנק של רה"מ 600 אלף שקל".

הצלת לו את זה, כל הכבוד 
"לא לא הצלתי לו את זה, מנעתי ממנו תשלום שהוא לא היה צריך לשלם נקודה. אני חושב שבסופו של יום, כל מה שאותי מעניין וגם את הציבור מבין את זה, זה שרה"מ יוכל לתפקד כראוי ושהוא יישאר רה"מ. זה מה שמעניין אותי.

בהמשך הראיון חבר הכנסת התייחס לעימות שניהל מוקדם יותר השבוע עם נשיא המדינה ראובן ריבלין, וסירב להתנצל על אמירותיו בנושא. משעל אמר בתגובה: "אני קצת מופתע. למה? העללת על נשיא המדינה עלילה ואתה אפילו לא מוכן להתנצל?" וזוהר השיב: "אתה קובע שהוא צודק ואני טועה. החלטתי לומר את הדברים הללו לאור דברים ששמעתי ואינפורמציות שקיבלתי, ואני לא מתכוון לחזור בי".

"יכול להיות שהטעו אותי ויכול להיות שלא, אבל אין ספק שיש פה נשיא מדינה שעוין את ממשלת ישראל וכל הזמן פוגע בממשלת ישראל, מנסה להכות בעוצמה בראש ממשלת ישראל ואני לא מתכוון להישאר חייב", אמר זוהר. משעל הגיב לו ואמר: "וואו, דברים חריפים, 'מנסה להכות בעוצמה את ראש ממשלת ישראל'". יו"ר הקואליציה המשיך: "עובדתית, זה מה שהוא עושה. אתה לא צריך הרבה דוגמאות, רק לקרוא בין השורות את מה שהוא אומר ומה שהוא מרמז. הנשיא פוגע בנתניהו באופן קבוע".