כתב חדשות 13, אביעד גליקמן, ובעל הטור במעריב, אלי ציפורי, התעמתו היום (חמישי) בתכנית של סיון כהן ב-103FM. במהלך הקרב המילולי החריף בין השניים טען ציפורי כי "גליקמן מקבל הדלפות וצריך להיחקר באזהרה", והאחרון השיב: "אתה לא עיתונאי". 

העימות החל לאחר שגליקמן נשאל על הפרסום בחדשות 13, לפיו רה"מ נתניהו מסרב לשלם מסים. "המדינה משלמת הוצאות לשני הבתים של רה"מ - בבלפור ובקיסריה. ב-2018 ח"כ זוהר חוקק חוק שנתניהו לא ישלם מס על ההוצאות בביתו הפרטי בקיסריה. רשות המסים דורשת ממנו לשלם עד שנת 2018. מדובר על חמש שנים. הוא לא צריך לשלם את הוצאות הבית, אלא את המס על אותן הוצאות. מדובר פה על 600 אלף שקל בערך. נתניהו, במקום לשלם, מנסה להפיל את זה על המדינה. ניסו לחפש פתרונות יצירתיים, כרגע זה לא מסתייע, וכנראה שהוא יגיש בקשה לוועדת הכספים שהוא לא צריך לשלם את זה". 

בהמשך הדיון הצטרף ציפורי, שנשאל על הדיווח, והשיב: "ביקורת, כמו שאנחנו נוהגים לומר, היא נשמת אפה של העיתונות והדמוקרטיה, אבל כשהביקורת הופכת לציד מכשפות וירידה אובססיבית לחיים האישיים של משפחת נתניהו ולרכילויות צהובות זה לא ביקורת, לא דמוקרטיה וחופש ביטוי, זה חופש הביזוי. חבורת עיתונאים, בין היתר אביעד גליקמן, עסוקה מבוקר עד לילה בציד מכשפות אחרי משפחת נתניהו כדי לבצע פה הפיכה שלטונית. אם כבר גליקמן מתעסק בדרישה של רשות המיסים נגד נתניהו, אז הייתי מצפה שהוא גם יגיד למה באמת לרה"מ יש עובש ופטרת על הקירות ולמה לא רוצים כמה עשרות אלפי שקלים כדי לתקן את זה". 

"גליקמן מתלונן שמשפחת נתניהו רוצה להעסיק עובדות במעון ראש הממשלה בהעסקה ישירה, כי זה עולה למדינה יותר כסף. הוא צודק, זה עולה למדינה יותר. אבל מה עם הצד השני של המטבע? אנחנו בעד העסקה ישירה ולא בעד העסקה קבלנית, שבה יש לעובדים פחות זכויות סוציאליות. אז פתאום גליקמן מתלונן על העסקה ישירה רק בגלל שזה נתניהו. אני רוצה לומר משהו לגליקמן: אם היו מחילים את עקרונות כתב האישום בתיק 4,000 הוא כבר היה חוטף עשרות כתבי אישום על קבלת הדלפות פליליות תמורת סיקור אוהד. זה מה שהיה צריך להיות. צריכות להיות חקירות תחת אזהרה על קבלת הדלפות פליליות. זה לא חופש העיתונות, זה חופש הביזוי, אלו עבירות פליליות ששותף להם גליקמן יחד עם הפרקליטות כדי לעשות הפיכה". 

אתה קורא לו עבריין?
"הוא שותף לדבר עבירה, בוודאי, הוא שותף לעבירות פליליות". 

גליקמן השיב: "עם כל הכבוד למר ציפורי, עיתונאי שמתלונן על הדלפות הוא לא עיתונאי, כי זו נשמת אפה של העיתונות. אתה לא עיתונאי, עם כל הכבוד".