פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד שמעון אוחיון בגין עבירות של רצח והשמדת ראיה. על פי כתב האישום, בתאריך 29 באוקטובר 2020, הגיע הנאשם לבניין נטוש ברחוב המוסכים בשכונת תלפיות. בבניין שהו באותה העת המנוח וכן אנשים נוספים. במהלך ביקורו זה, גנב המנוח את הטלפון הנייד של הנאשם. כשגילה זאת, חשד כי המנוח הוא זה שגנב לו את הטלפון והחליט לגשת אל הבניין כדי להשיבו.

בשעות הערב, כשהוא בחברת אנשים נוספים, שוחח הנרצח במכשיר הנייד של אוחיון כשהוא מצוי בחלל קומת הבניין מחוץ לחדרו. באותה העת ישב בחדרו של המנוח אדם בשם נ', אשר להם היכרות מקדימה. לפתע הגיע הנאשם למקום והחל צועק לעבר המנוח, תוך שהוא מקלל אותו ודורש ממנו להניח את מכשיר הטלפון.

הנרצח מיהר אל החדר והתיישב על אחת מהמיטות. אז החל מאבק בינו לבין אוחיון, במסגרתו הלם בו האחרון באגרופיו, הניף מספר פעמים לעבר גופו סכין ודקר את המנוח בחזהו ובחלקים נוספים בגופו. תוך כדי מאבק, ביקש נ. מהנאשם שיחדול ממעשיו וכך גם המנוח אשר אמר לנאשם כי הוא מדמם וכי הוא הורג אותו. אף על פי כן, המשיך הנאשם להלום במנוח עד שזה שכב חסר תנועה על רצפת החדר.

כתוצאה ממעשי הנאשם, נגרמו למנוח פצעי דקירה רבים ומשמעותיים בכל חלקי גופו, שהובילו לבסוף למותו. לאחר שיצא אוחיון מן הבניין נפטר הנאשם מהסכין וכשהגיע לביתו שטף את בגדיו ואת נעליו והכניסם למכונת הכביסה, והכל כדי שלא יוותרו עליהם סימני דם.

 הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.