פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (חמישי) כתב אישום לביהמ"ש המחוזי נגד רפאל יונה בן 21 מראש העין, בגין רצח בכוונה של סבו, מרדכי בן נון ז"ל בן ה-93 וריבוי עבירות של התעללות בבעלי חיים.

על פי כתב האישום, החליט יונה להרוג חתולה על מנת לאכול את בשרה. לצורך כך, ניסה להטביע את החתולה בצידנית. סבו שהבחין במעשיו ניסה למנוע ממנו לעשות כן ובתגובה החל הנאשם לשבור חפצים שונים בבית ולא ענה לבקשתם של המנוח וסבתו לחדול. המנוח ואשתו יצאו מהבית על מנת להתקשר למשטרה ומשראה זאת הנאשם, החליט לרצוח את בן ה-93, נטל סכין ממטבח ביתו, רץ לעברו, דקר אותו במצחו בחוזקה וגרם למותו.

בנוסף, כתב האישום מציין כי בחמש הזדמנויות נוספות במהלך השנה האחרונה, התעלל והתאכזר בחתולים ברחוב, בין היתר ניסה לשסף את גרונה של חתולה, דקר חתולה אחרת באמצעות סכין בגבה ובשלוש הזדמנויות נוספות התעלל בהן באמצעו אבנים ומגרפה.

בבקשת המעצר כתבה עו"ד ערד כי "נגד המשיב קמה עילת מעצר כיוון שביצע עבירת רצח, תוך שימוש בסכין וזאת כלפי סבא שלו. מסוכנותו הגבוהה של המשיב מקבלת משנה תוקף לאור העובדה שהמשיב בחקירותיו מודה בביצוע העבירות תוך שהוא מתאר את ההנאה שהוא הפיק מביצוען ומצפייה בתיעוד שלהן".

כתב אישום הוגש נגד תושב תל אביב שרצח קשיש אצלו עבד בשיפוצים

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר כתב אישום לביהמ"ש המחוזי מרכז נגד מוחמד תאג', תושב תל אביב בן 35, בגין רצח בנסיבות מחמירות של סימון קרמנוקיאן ז"ל, יליד 1928, בביתו בלוד, כניסה והתפרצות למקום מגורים, שוד בנסיבות מחמירות וניסיון לקשירת קשר לפשע.

על פי כתב האישום, המנוח, סימון קרמנוקיאן ז"ל, יליד 1928, התגורר בגפו בדירתו בלוד והנאשם עבד אצלו באינסטלציה ושיפוצים. ביולי 2020 החל סכסוך בין הנאשם לבין אחיינו של המנוח, כאשר האחרון טען בפניו כי אינו מסיים את העבודות עליהן קיבל תשלום מבעוד מועד ו"סוחט" כספים מהמנוח בהיותו אדם קשיש. אחיינו של המנוח הציע למנות בורר, אך הקשר נותק.

ביום הרצח שהה הנאשם ביפו בבית ידידו וניסה לחבור אליו במטרה להתפרץ לדירת המנוח. השניים הגיעו לבית קרובי משפחה של הידיד בלוד והנאשם ניסה לקשור קשר עם מי הנוכחים לחבור עמו להוציא לפועל את תוכנית ההתפרצות, אך איש מהנוכחים לא נענה להצעתו. הנאשם עזב את המקום.

במהלך אותו הלילה, הגיע הנאשם לדירה והתפרץ לתוכה דרך דלת הכניסה. בעת שהותו בדירה בה נכח אותה עת המנוח, חיפש הנאשם אחר כספים, רוקן מגירות, הזיז חפצים ורהיטים. בהמשך, התעמת הנאשם עם המנוח כדי שיחשוף בפניו היכן מצויים הכספת וכספים המוחזקים בדירה.

הנאשם גער על המנוח שוב ושוב- "איפה הקוד", "תביא את הקוד". זאת, תוך שהוא תוקף אותו ומכה בו בכל חלקי גופו, בעיקר בפלג גופו העליון, בפניו, בראשו ובחזהו, והפעיל לחץ על צווארו של המנוח, על פיו ועל אפו. כתוצאה מהמכות, המנוח דימם, נגרמו לו חבלות רבות ונגרם מותו. הנאשם גנב מהדירה כספים בסכום לא ידוע, הכניסם לשקית ונמלט מהדירה.