פרקליטות מחוז תל אביב הגישה הבוקר (חמישי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד לובה קזקביץ' בת ה 63. קזקביץ' היא מנהלת ה'גן ומשפחתון לובה" ברמת גן , ונאשמת בהתעללות בקטין וריבוי עבירות של תקיפת קטין על ידי אחראי ב-11 פעוטות, וכן שיבוש הליכי משפט.

על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד אריאל שור, ניהלה הנאשמת בביתה ברמת גן, פעוטון פרטי בשם "גן ומשפחתון לובה", המיועד לפעוטות בגילאי ארבעה חודשים ועד שלוש שנים. במספר רב של הזדמנויות ובשלל דרכים, תקפה והתעללה הנאשמת בקטינים, השליטה בגן אווירה של טרור, לרבות בדרך של מכות, דחיפות, משיכות, צעקות והתנהגויות אלימות וכוחניות אחרות.

בין היתר הטיחה הנאשמת את הילדים באופן שגרם להם להיחבט בראשם ובחלקי גוף שונים, הכתה אותם בפניהם, גררה ילדים על הרצפה, משכה בשערותיהם, משכה את ידיהם בחוזקה, השאירה קטינים קשורים בכיסאות אוכל ו-ב"סלקל" משך זמן רב, כיסתה את גופם וראשם של קטינים בגסות, השאירה קטינים לבדם ללא השגחה דקות ארוכות, האכילה תינוקות מאותם כלים ולא שמרה על רמת היגיינה נאותה ועוד.        

על מנת להסתיר את מעשי התקיפה וההתעללות בגן, פנתה קזקביץ' לטכנאי מצלמות וביקשה ממנו למחוק את תוכן מערכת ההקלטה בה תועדו מעשי התקיפה וההתעללות. לאחר מכן, החליפה המשיבה באמצעות הטכנאי את מערכת ההקלטה בגן ודרשה ממנו לזרוק את מערכת ההקלטה בה תועדו מעשי התקיפה ההתעללות.

בבקשת המעצר ציין עו"ד שור: "המשיבה פעלה בדפוס התעללות קבוע, וכאכולת שנאה התירה ייצרה ושחררה רסן זעמה על טרף קל, קטינים חסרי ישע, אשר אינם מסוגלים להתנגד למעשיה ורובם אף אינם מסוגלים לתקשר מילולית ולדווח להוריהם על הזוועות שעברו בגן". הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להאריך את מעצרה עד לתום ההליכים.