חשד להתעללות במשפחה: כשבוע וחצי לאחר מעצר זוג הורים מאשקלון בחשד להתעללות בבנם הפעוט בן השלושה חודשים ולאחר שהוגשה הצהרת תובע בעניינם, נחשף באשקלון חשד לפרשת התעללות נוספת ובעטיה גרם לכאורה תושב העיר חבלות ושבר בגולגולת של בתו התינוקת בת ה–4 חודשים וחצי.

שופטת בית משפט השלום באשקלון ענת חולתא האריכה היום (שני) את מעצרו של האב בשלושה ימים וקבעה: "כאשר מדובר הן בנסיבות האירוע, בחשד העולה מהתיק בשיהוי בפניה להבאת התינוקת לטיפול, בפערים במסמכים שונים בתיק החקירה המצריכים בירור חקירתי וכן בנסיבה הקשורה בקיומו של אירוע קודם סמוך מאוד בעל אופי דומה כלפי אותה קטינה - כל אלה מעלים חשש לקיומה של מסוכנות במקרה זה ואולם בשלב הנוכחי עילת המעצר המרכזית היא החשש לשיבוש החקירה בפרט בכל הנוגע למספר פעולות בדו"ח הפעולה".

שלשום נעצר האב בחשד להתעללות בבתו לאחר דיווח שהתקבל מבית החולים ברזילי ולפיו תוצאות הבדיקות שעברה הפעוטה מעלים חשד להתעללות. ממצאי החקירה חושפים כי האב הוא זה שהביא את בתו לבית החולים כשהיא סובלת מחבלות בראשה, וצילומים שעברה חשפו כי נגרם שבר בגולגולת של הפעוטה. בעקבות האירוע נעצר כאמור האב לחקירה ובמהלכה טען כי בתו החליקה מידיו בעת שקילח אותה. עוד עלה כי חודשיים קודם לכן אותה פעוטה נשמטה מידיו בעת שלדבריו נפל במדרגות וסמיכות האירועים חיזקה את החשד המצדיק חקירת משטרה ומעצרו של החשוד.

כאמור, בתקופה האחרונה מדווחים מקרים רבים של התעללות הורים בילדים. בחודש פברואר האחרון, נעצרו זוג הורים מאזור השפלה בחשד שנהגו להכות את ילדיהם בחגורה באופן תדיר כ'אקט חינוכי'. כחודש לאחר מכן, נחשפה פרשת התעללות של זוג הורים מאזור השרון, להם ארבעה ילדים, אשר נעצרו בחשד לאלימות כלפי זוג תאומים בני תשעה חודשים.