אמו של רם בן הארבע, שנפצע אתמול קשה לאחר שננשך ע"י תנין, האשימה היום (ראשון) את בעלי החווה ברשלנות: "כל ילד יכל להכניס את היד". היא התייחסה לביקורת הרבה הנשמעת כלפיה, ואמרה כי היא "מתחילה קצת להרגיש קצת כעס, אני מתחילה לשמוע אנשים, תגובות, רשלנות ועניינים ו'איפה היית' ו'איזה אמא'". בהמשך דבריה המשיכה וטענה כי "אמצעי הבטיחות והאזהרה שהיו במקום לא היו מספיקים. הגדר מאוד גדולה, אפשר להכניס יד, כל ילד קטן היה יכול להכניס את זה".

הילד שננשך על ידי תנין מפונה לבית החולים. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

היא הוסיפה: "השביל בין הגדר לתנין לא היה מספיק גדול וזה היה יכול להיות שהייתי לידו. ואני הייתי לידו כל הזמן, הייתי צמודה כל הזמן אליו". אמו של הילד הדגישה כי זו היתה שנייה שהוא פשוט הלך והצליח להכניס את היד. "ילד אחר, רזה יותר, קטן יותר, פשוט לא היה שורד", סיפרה, "לרם יש חום מהבוקר וכי הרופאים חוששים מזיהומים. עדיין לא ידוע האם יצליחו להציל את היד או לא".

הילד שננשך על ידי תנין (צילום: באדיבות המשפחה)
הילד שננשך על ידי תנין (צילום: באדיבות המשפחה)

מוקדם יותר היום, בית החולים "סורוקה" בבאר שבע כי חל שיפור במצבו של הילד בן ה-4 שפונה אתמול לחדר הטראומה לאחר שננשך על ידי תנין בחוות תנינים בערבה. על פי הודעת בית החולים, הילד, שננשך בידו, מורדם ומונשם ומצבו מוגדר בינוני ויציב. הוא סובל משברים בידו ומפגיעה קשה ברקמות וצפוי לעבור היום ניתוח אורתופדי נוסף. בעל חוות התנינים נחקר לאחר מכן בחשד לגרימת חבלה ברשלנות וניהול עסק ללא רישיון.