שירה איסקוב, שנדקרה מספר פעמים על ידי בעלה בערב ראש השנה ונפצעה באורח אנוש, שוחררה היום (חמישי) מבית החולים סורוקה בבאר שבע. עם שחרורה בישרה: "היום אני משתחררת, יוצאת לחיים חדשים. יש לי דרך ארוכה לעבור עד שאסיים את כל התהליך הרפואי, אך אני עם הפנים קדימה, אופטימית וחזקה מתמיד". כעת היא תצא להמשך שיקום בבית הוריה, בהמלצת אנשי מקצוע וכדי להיות קרובה לבנה.

זירת האירוע במצפה רמון (צילום: דוברות המשטרה)

לפני כחודש וחצי הגיעה איסקוב בת ה-31 לבית החולים, לאחר ששרדה את ניסיון הרצח על ידי בעלה, אביעד משה שנעשה לעיניו של בנם התינוק. היא ניצלה בזכות תושיית השכנים ששמעו את המתרחש. היא הגיעה במצב אנוש, כשסבלה מפגיעה רב מערכתית ומפציעות דקירה בחלקי גופה השונים: אוזנה נחתכה, ופניה הושחתו במכות מערוך. במהלך שהותה בבית החולים, ביקשה ממשפחתה להעביר לתקשורת את תמונתה מהאשפוז, במטרה לנסות למנוע מקרים נוספים. 

במהלך אשפוזה, בית המשפט בהחלטת השופט ג'ורג' אמוראי, נעתר לבקשתו של משה לאסור את פרסום שמו, מאחר והדבר "יפגע במוניטין של 45 שניה". ההחלטה גררה קונצנזוס ציבורי, ולאחריו בוטלה. יתרה מכך, כאות מחאה הוצבו שלטי ענק בנתיבי איילון, עליהם התנוססה תמונתו של משה. 

ד"ר יולי טרגר, מנהל מחלקת השיקום בבית החולים סיפר: "אני שמח שהגענו ליום הזה. שירה עברה אצלנו תהליך ריפוי משמעותי, הן פיזי והן רגשי. שיתוף הפעולה המלא שלה עם הצוות שלנו, הביא לשיפור ניכר במצבה. יחד עם זאת, צפויה לה עוד דרך ארוכה ומאתגרת בהסתגלות למצב החדש עד לריפוי מלא. מהכרותי אותה, היא לוחמת אמתית ונחושה מאד, ואין לי ספק שהיא תצלח את הליך השיקום שעוד צפוי לה".

השלט של אביעד משה באיילון צפון (צילום: אבשלום ששוני)
השלט של אביעד משה באיילון צפון (צילום: אבשלום ששוני)