הנהגת ההורים הארצית הגיבה היום (ראשון) בחריפות לביקורת שהשמיע שר הבריאות יולי אדלשטיין, במהלך ראיון ב-103FM, נגד ההורים בישראל, שלדבריו דורשים לפתוח דברים רבים במקום להתמקד בפתיחת החינוך. "הנהגת ההורים דוחה בשאט נפש את אמירותיו המקוממות של שר הבריאות יולי אדלשטיין הבוקר. הנהגת ההורים הארצית דרשה ועדיין דורשת חינוך לפני הכל, באחריות ובביטחון", כתבו ההורים בהודעתם.

יפה בן דוד - מתווה החזרה ללימודים

"שר הבריאות יולי אדלשטיין הוכיח בראיון הבוקר שהוא מנותק מהמציאות ומהשטח. על טענתו, לפיה ההורים היו צריכים לדרוש שיחזירו את הילדים לבתי הספר קודם, אפילו לא ניתן לומר בדיעבד שדבריו הוצאו מהקשרם, משום שכל קשר שהוא בינם לבין המציאות והחיים עצמם - מקרי לחלוטין ומשקף את אוזלת היד המתמשכת של משרד הבריאות ושל השר הממונה בהבנת חשיבות החזרת הילדים לבתי הספר - לפני פתיחת קניונים, מכוני כושר ודוכני רחוב", הוסיפו.

"הנהגת ההורים הארצית דרשה מהיום הראשון להעמיד את חינוך הילדים בראש סדר העדיפויות הלאומי ונתקלה שוב ושוב באטימות המשרד בדיוני הוועדות ובאי הבנה שלמצב התחלואה אין כל קשר למערכת החינוך וכי מדובר במספרים אפסיים", המשיכו.

"שיא השיאים של האטימות הגיע הבוקר בראיון של השר אדלשטיין, שבו האשים את ההורים בכך שלא לחצו. הזוי, מביש, מביך? הכל נכון. טוב יעשה כבוד השר אם יחזור בו לאלתר מדבריו הנלוזים ובמקום לחפש אשמים במצב, שידליק את האורות במשרדו. התשובה, קרוב לוודאי, תימצא שם", סיימו ההורים את הודעתם.