גל אפל, אחד הסטייליסטים המוערכים ביותר בישראל, הלך הערב (שבת) לעולמו בגיל 46 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. בלכתו הותיר אחריו אפל ילד בן ארבע. במסגרת עבודתו עבד גל אפל עם הפקות כמו "היפה והחנון" ו"הישרדות".

אפל אובחן כחולה בסרטן לראשונה לפני למעלה מעשרים שנה. בתחילת השנה הנוכחית התבשר כי חלה גם בסרטן בראשו. 

במכתב פרידה שפורסם בחשבון הפייסבוק שלו לאחר מותו כותב אפל: "אני הייתי גל אפל ואני רוצה שיזכרו אותי - אובחנתי בינואר 2020 עם גידול בראש, הספירה לאחור החלה ואם אתם קוראים את הדברים שלי, זה אומר שאיפשהו הספירה הסתיימה.21 שנים אני מתמודד עם הסרטן והשלכותיו. 20 חודשים קיבלתי כימותרפיה. תשע שנים שלא ישנתי בלילה. ארבע שנים אכלתי דרך וריד ביד. ארבע פעמים התבשרתי שאני חולה בסרטן. שלוש פעמים נותחתי להסרת גידול. אין לי מעי גס".

ראובן ריבלין, גל אפל, זוהר יעקובסון (צילום: מארק ניימן, לע''מ)
ראובן ריבלין, גל אפל, זוהר יעקובסון (צילום: מארק ניימן, לע''מ)

בראיון שנערך עמו לפני כשנתיים סיפר אפל ל"מעריב" על תהליך ההחלמה ואמר: "חליתי בפעם הראשונה בגיל 25. זה היה סרטן המעי הגס", הוא משחזר. "הייתי אז בתחילתו של תהליך הרשמה לשנקר. בדיוק חזרתי ארצה אחרי שנה בניו יורק, הייתי גם חודש במקסיקו, ומשהו עם הבריאות לא הסתדר. היו לי כאבי בטן, כל מיני הזעות, סחרחורות לא ברורות, הגוף נתן מלא סימנים לא טובים. חשבתי שאולי אכלתי משהו לא טוב במקסיקו. לא הרגשתי טוב תקופה, והרופא מיד זיהה את מקור הבעיה".
 
מה הרגשת כשהבנת שאתה חולה בסרטן?
"הבנתי שיש מצב שצריך לטפל בו, אבל לחלוטין לא הבנתי את המשמעויות או את ההשלכות. באותו שלב כל התוכניות שלי נעצרו. עברתי ניתוח, כרתו לי חלק מהמעי הגס, עברתי כימותרפיה, ובכימותרפיה גם הטיפול הקל הוא לא קל. עברתי חצי שנה של טיפולים, ופשוט סבלתי. למעשה, אחרי זה כבר לא חזרתי להיות מי שהייתי לפני כן. היו לי כאבים ובעיות בבטן".