בשבועיים האחרונים חווינו אולי את הימים הכי קרים השנה ומה יותר כיף מלהיות הכי יפה כשנוח לנו במיוחד בימים הקפואים שכל מה שבא לנו בעצם זה רק לשבת בבית ולצפות באנטומיה של גריי? אמנם קלישאה אך היא לגמרי נכונה. במיוחד בתקופה בה הבגדים הנוחים ביותר, אוברסייז ובדים כותנה וסריגים רכים הנזרקים על הגוף בצורה הכי טבעית, נמצאים בשיאה של האופנה הבינלאומית.

מזמן כבר הפסקנו לשבור מוסכמויות בכל הנוגע ללבוש וסטיילינג. החורף הנוכחי בולט בבמה שמעניקה אופנת הסטרייט סטייל לחליפות הטרנינג השונות ובפרט לחליפות הסריג. כאלה שגם אם הן הכי פשוטות, ניתן לצאת איתם לעבודה בשילוב מגפיים או לחלופין לבילוי עם עקב מותאם וכן, גם למכולת עם הסניקרס האהובות עלינו. הכל עניין של בחירת נעליים נכונות, שאר אקססוריז ובחירה מראש של הלוק המבוקש, כשבשנייה ניתן להפוך אותו לקז'ואל, חגיגי או רשמי.

דוגמא למופת ששיגעה את חובבות האופנה והמוזיקה ברחבי העולם היא המלכה האם, ביונסה, שלפני כשבוע יצאה בקולקציה חדשה בשיתוף אדידס בה השיקו מחדש את ליין האופנה IVY PARK שבבעלותה. כחלק מהקו החדש הושקו חליפות שונות ספורטיביות ברוח חליפות טייסים אך משודרג ומותאם לשנת 2020 והרבה אבל הרבה יותר קליל וקל ללבישה.

אין ספק שהחליפות הן הפתרון המושלם לימים בהם אין יותר כוח לג'ינסים או בגדים צמודים. עצם העובדה שכל האאוטפיט שלך מורכב מחלקים שנועדו מראש זה לזו, משדר שיש מחשבה והשקעה מאחורי הלבוש ולגמרי יכול להפוך את המראה שלך למחושב, אך בו זמנית לכזו שלא צריכה להתאמץ יותר מדי בשביל להיראות בשיא שלה.

לכבוד התקופה הקרה, אספנו עבורכן טעימות של חליפות הטרנינג המחמיאות והטרנדיות שיעבירו לכן את הימים הסוערים בנוחות מירבית ושיק היסטרי, בעיקר בצבעי הניוד השולטים החורף וכמובן הצצה לליין החדש של קויין בי.

חליפות טרנינג. צילומים: יח
חליפות טרנינג. צילומים: יח