אין מה לעשות, עולם ההלבשה האינטימית מתחלק לשני פרמטרים: החבר'ה שממחזרים בגדים ישנים, חולצות מהטירונות או כאלה שכבר די בלויות ליציאה בפומבי ומנגד אלה שחושבות שגם בבית, במיטה שלך, לא מדובר בפחות מהלבשה מושקעת ונוחה, שגורמת להרגשת נינוחות ואסתטיקה.

הרי ברור שבתוך הבית עניין הלבוש הוא נטו בשביל עצמך וההרגשה שלך וכן, לפעמים גם בשביל בן זוגך. אבל מה יותר כיף ומענג מלסיים יום עבודה ארוך, לעשות מקלחת ולעלות על מדי ב' מפנקים ונקיים? כיום, עולם הפיג'מות נהיה אישיו בפני עצמו, פיג'מות לחורף מסטן, פרווה, כותנה, כל מה שבא ליד עושה את העבודה! גם בעונות החמות יותר, המבחר הוא עצום, מכותנות לילה ועד סטים קצרים של שורט וגופייה.

כבר בילדותי, אימי חזרה שוב ושוב על איכות ההלבשה התחתונה: תחתונים ישנים – לפח, גרביים דקות עם חורים – לפח, פריט שהיה לבן והיום הוא בצבע אפור – לפח! חזיות שהברזל שלהן יוצא מהמקום וכנראה שכבר נשחקה לגמרי – ממש לפח. מעבר לזה שהיא תמיד חוזרת ומדגישה שאין לדעת לאילו מצבים תקלעי בחייך (ראי דוגמה מוגזמת: שוד בבנק והחוטפים מבקשים מבני הערובה להתפשט), אני תמיד יוצאת מנקודת הנחה שהכל יכול לקרות וגם בימים פחות מושקעים באאוטפיט שלי – ההלבשה התחתונה היא מאסט! חייבת להיות מדויקת, נקייה והגיינית.

צילום: יח"צ, יח"צ חו"ל, הנס מוריץ, עמית שמש, אודי דגן, דימטרי גרין, זיו שמש
צילום: יח"צ, יח"צ חו"ל, הנס מוריץ, עמית שמש, אודי דגן, דימטרי גרין, זיו שמש

חשיבות ההלבשה התחתונה מתאפיינת ולוקחת חלק עצום גם כשהיא לא נראית לעין, מה זה אומר? אם את לובשת חזייה או תחתונים שלא במידה המדויקת שלך, סביר להניח שזה יראה גם לעיניי חוץ ומשהו במראה שלך לא יהיה 100%. את מידת החזייה שלך הכי טוב למדוד באמצעות סרט מדידה ולראות מה ההיקף המדויק שלך, במידה והמספר לא יוצא עגול, תמיד לעגל מטה בס"מ. בנוסף, שימי לב שרצועות החזייה לא ילחצו על העור וייתנו תחושה שאת עוד רגע מתפוצצת. הכי חשוב בנושא החזיות הוא שהרצועה בגב לא תעלה מעל לקו התחתון של החזה – אם זה קורה סימן שהחזייה קטנה לך, במצב כזה יש להרחיב את הכתפיות, אם עדיין לא עוזר, סימן שהיא לא במידה הנכונה. בנוסף, קיימים מקבעים מסיליקון על מנת שלא ילחצו על הכתף וימנעו כאב או סימן שנשאר עם השנים (אותם ניתן לרכוש בחנויות הלבשה תחתונה או תפירה).

ובנוגע לעולם התחתון, על מנת למנוע בולטות של קו התפר, הכי מומלץ לקחת מידה מעל למידה האמיתית שלך. כך התחתונים ישבו משוחררים ולא ימתחו וילחצו לך בקו המותניים. בנוגע לצבעים, נהוג לחשוב שמתחת לבגדים לבנים שמים הלבשה תחתונה לבנה- זו טעות שכיחה כי כך הצבע הלבן בולט עוד יותר. אם תשימי צבעי גוף זה יפתור את הבעיה ולא ניתן יהיה להבחין איפה הוא מתחיל ואיפה מסתיים.

בעיה נוספת שיכולה להתעורר בקרב נשים בעלות חזה גדול היא זיעה באזור החזה. לשם כך כבר קיימים כיום פתרונות גם לזה, אחד מהם הוא הפד החדש - DD Pad®, פד חד פעמי המתאים עצמו למבנה האישה ומגן על העור העדין מפני גירויים וחיכוכים הנובעים מהלחות במקומות היותר דיסקרטיים. הפד מונע את כתמי הלחות והזיעה הנוצרים בחזית החולצה ומסייע במצבי דלקת ואלרגיות.
DD PAD פד חזייה. צילום: יהודה בראל
DD PAD פד חזייה. צילום: יהודה בראל

לבסוף, לא הרבה נשים מקדישות זמן מחשבה על הלבשה תחתונה ועל איך להגן ולשמור על איבריה הצנועים, אבל בסופו של דבר אם הפריטים שנוגעים בגופך באופן ישיר נוחים לך, זה בוודאות עושה חצי מהעבודה. הכי חשוב שתרגישי שלמה עם עצמך וגופך, כל השאר בונוס.