פסטיבל הסרטים היוקרתי של ונציה, הפסטיבל השנתי המתקיים באי התיירותי באיטליה התקיים לפני כשבוע, ממש רגע לפני שהתחלנו להתעסק בפקקים של האחד בספטמבר.

בזמן שהייתם עסוקים במה למרוח בסנדוויץ' למחר, הספיקה בר רפאלי אמא לכמעט שלושה, לעשות גיחה קלה לונציה ולהזכיר לעולם מי הישראלית שכבשה בזמנו את ליבו של דיקפריו.


הדוגמנית והמנחה הישראלית, הגיעה בתחילת השבוע לפסטיבל הסרטים בונציה, כאורחת כבוד בפרמיירה לסרטו החדש "אד אסטרה" של בראד פיט. רפאלי שהגיעה בלוק שחור סופר גלאם, הציגה לעולם כולו את הבייבי באמפ המתחבא לו תחת שמלת מקסי חלקה עם כיווצים עדינים באזור הבטן מבית המותג האיטלקי מנילה גרייס שבחר בבר כשגרירת המותג על השטיח האדום. 

הפסטיבל אליו מגיעים אנשי הזוהר מכל העולם, כלל מגוון לוקים מרשימים וגם פחות, הרבה שמלות תפסו את העין אבל הבולטות והמפתיעות במיוחד היו אלה בצבע השחור הקלאסי שקלעו בול במטרה.


גם דוגמניות ויקטוריה סיקרט דאגו להראות נוכחות, אחת הבולטות בפסטיבל הייתה המלאכית שרה סאמפיו שבאחת ההופעות שלה במקום לבשה שמלה שחורה של ארמני, עטורה בפנינים לאורך כל בית החזה ופסים לבנים בסופה. שמלה נוספת (ומטורפת!!) הייתה של ליב טיילר, בתו של סטיבן טיילר האגדי, שלגמרי יודעת מה היא עושה. טיילר צעדה על השטיח האדום בשמלה שחורה מבית האופנה ז'יבנשי עם שרוולים נפוחים, אמנם מעט מסורבלת, אך עשתה את העבודה בטוב טעם. בנוסף, קפצה לשטיח האדום ועשתה פסק זמן קצרצר מחגיגות יום ההולדת, סופיה ריצ'י בתו של ליאונל ריצ'י ובת זוגו של סקוט דיסיק (ראה ערך: האקס המיתולוגי של קורטני קרדישאן) עם חליפה יוצאת דופן, קלאסית ועדינה הכוללת חצאית קצרה בפרונט וארוכה מאחורה בשילוב טופ שחור מנצנץ. יחד עם גולגול גבוה ומסודר הלוק היה מהפנט ונכון.

שחור משחור
נכון שפריטים בצבע שחור הם תמיד הפתרון להכל ובדרך כלל גם מאוד מחמיאים לגזרה. יחד עם זאת, צריך לדעת איך לשלב אותו נכון יחד עם האקססוריז המתאימים במידת הצורך. החוק (חובה) הראשון הוא: תמיד להחזיק בארון שמלה שחורה קטנה. מה זה אומר? לא בהכרח שמלת מיני קצרה, אלא קלילה ונוחה שבקושי תופסת מקום בארון ותמיד נמצאת שם לעת צרה. שמלה שחורה בייסיק יכולה להתאים ללוק יומיומי המלווה בפריטים קלילים יותר כמו כובע או קשירה של חולצה מסביב למותן ועם תיקים גדולים שישלימו את הלוק. בו זמנית, לבילוי ערב אפשר לשלב שמלה שחורה או לוק שחור (אוברול או חליפה) בליווי תכשיטים בעלי נוכחות, נעל גבוהה או סנדל קלאסי ליציאות וכמובן תיק קטן שיסגור את הפינה.

לוקים שחורים. צילומים: אלעד חיזקי, זיו שמש, קית' גלסמן, הנס מוריץ
לוקים שחורים. צילומים: אלעד חיזקי, זיו שמש, קית' גלסמן, הנס מוריץ