טלה 21.3־20.4

אתם בתקופה מאוד אינטנסיבית. מרס בנסיגה במזלכם יוצר אנרגיה חזקה, שאם לא תנותב נכון יכולה לגרום לתסכול ולקושי בזרימה. אתם זקוקים לסבלנות, אך קשה לכם לגייס אותה. המשיכו לפעול, ליזום ולעשות, אבל דעו שלא הכל יקרה כמו שצפיתם, וייתכנו עיכובים. מומלץ לנתב את האנרגיה דרך פעילות ספורט. בערב החג תחושו חוסר שקט ועצבנות, אולי בשל ענייני זוגיות ושותפויות. יש לכם נטייה לאבד סבלנות וכן נטייה לוויכוחים ולכעסים. ימים טובים השבוע: שלישי ורביעי.

שור 21.4־20.5

ענייני משפחה ובית ממשיכים להטריד וליצור מתח בשל מעורבות של האגו. אתם דומיננטיים במבנה המשפחתי וצריכים להרפות את שליטתכם ולהתגמש. זהו זמן טוב לחשוב על שינוי, גם אם הוא כואב ודורש מכם ויתורים. העריכו את עצמכם וצאו מהמצב הכובל שנקלעתם אליו. מתחים בזוגיות בימים ראשון ושני. אתם מתקשים לעשות שינוי וזה פוגע ביחסים עם קרוביכם. בימי החג תהיו עסוקים וטרודים בענייני עבודה, ובשל כך ייווצר מתח במערכות היחסים. יום טוב השבוע: חמישי.

תאומים 21.5־20.6

אתם ממשיכים לבלוט בסביבתכם הקרובה, הקסם שלכם מושך אליכם אנשים. ענייני בית ומשפחה מול קריירה מקשים עליכם ויוצרים אי־ודאות. תחושו הקלה החל מהשבוע הבא. שלישי ורביעי יהיו ימים מתוחים במערכות יחסים. בפני מי שאינו בזוגיות ייפתחו הזדמנויות. אומנם אתם יוזמים, אבל לא הכל יזרום לפי התוכניות שלכם. אל תלחצו, המשיכו לפעול מתוך הבנה שיש צורך בסבלנות עד שתראו את פרי עמלכם. ערב החג ותחילתו יעברו בנעימים ותתמלאו באופטימיות ובשמחה.

סרטן 21.6־22.7

שינויים גדולים הקשורים לענייני בית, משפחה, זוגיות וקריירה מעסיקים אתכם, ובעיקר האיזון בין משפחה מול קריירה, כשאחת באה על חשבון השנייה. אתם בולטים ויוזמים, אבל מכיוון שמרס בנסיגה, לעתים זו עשייה עודפת, שלא תמיד תביא תוצאות מהירות. היו סבלנים. התקשורת המשפחתית תהיה מתוחה וייתכנו כעסים. ערב החג יהיה מתוח. כדאי לנסות למנוע התפרצויות וכעסים. ימים ראשון ושני יהיו טובים יותר, ותוכלו להירגע ולעשות חשבון נפש.

אריה 23.7־22.8

ונוס במזלכם מעניק לכם קסם ויכולת משיכה. בענייני עבודה וקריירה יהיו תזוזות ותחושו ברצון בשינוי. זה הזמן להשתמש בהשפעה שלכם ובנקודות החוזק ולבחור נתיב מדויק לכם להגשמה. רצוי שלא תתפשרו. אם אתם מרגישים שאתם לא במקום הנכון לכם, זהו זמן טוב לחשב מסלול מחדש, אם תחכו יותר מדי - זה עלול לגרום למשבר. ערב החג יעבור בנעימים, אך היזהרו מהתפרצויות ומכעסים מיותרים. ימים מתוחים השבוע: ראשון ושני. ימים טובים: שלישי ורביעי.

בתולה 23.8־22.9

יש אי־ודאות בענייני זוגיות ושותפויות, היזהרו לא לאבד גבולות בתוך הקשר ולא להתכחש למציאות. יש לכם נטייה לטפל באחרים ולהציב את עצמכם בתחתית סדר העדיפויות. תנו גם לאחרים לקחת אחריות. יש לכם הזדמנות להיות במערכת יחסים יציבה, בטוחה ונכונה לכם, אפשרו לצד השני להביע את רצונו בקשר. הקארמה בענייני אהבה משתחררת, שימו לב לתהליך הפנימי שאתם עוברים. בערב החג יטרידו אתכם ענייני כספים. ימים טובים השבוע: ראשון, שני וחמישי.

מאזניים 23.9־23.10

השמש תעבור למזלכם ברביעי הקרוב, מרקורי נמצא במזלכם ויחד עם מרס בטלה בנסיגה ממול תיווצר נטייה לוויכוחים, מתחים ואף אלימות מילולית. אתם בתהליך שחרור וניקוי הקארמה בבית ובמשפחה, שיימשך עד סוף 2020. עד אז צפויים מתחים ורצון לפרוץ דרך ולהביע את עצמכם. ייתכנו מתחים בענייני זוגיות. בערב החג ובשבת הירח יהיה במזלכם. היזהרו מוויכוחים מיותרים, והשתדלו להתאזן פנימית. ימים טובים השבוע: שלישי ורביעי.

עקרב 24.10־21.11

מתח בענייני עבודה וקריירה: אתם בולטים, פעילים ויצירתיים, אך זה לא מניב את התפוקה הרצויה. במתחים מול סמכויות דומיננטיות - אתם זקוקים לשליטה, אבל תצטרכו לשחרר אחיזה ואת הצורך להוכיח את עצמכם. ענייני זוגיות ושותפויות מצויים בתהליכי שינוי. מי שנמצא בזוגיות יחוש צורך בשינוי משמעותי, ומי שלא - עשויה להיכנס לחייו זוגיות בהפתעה. בערב החג תרגישו רצון בהתבודדות ובשקט פנימי. ימים ראשון ושני יהיו אינטנסיביים מבחינה רגשית.

קשת 22.11־21.12

ענייני אהבה, רומנטיקה וילדים אינטנסיביים: הרבה דברים קורים, וחלים עיכובים. שמרו על אנרגיה גבוהה. בענייני עבודה וקריירה אתם מחזקים את האינדיווידואליות ואת הייחודיות שלכם. אל תפחדו לבלוט ולהגשים את עצמכם. לכו בדרככם הייחודית - אם לא תקשיבו לעצמכם, תיפגעו. הכסף יגיע אם תפעלו נכון. ערב החג יהיה נעים, אך יש לכם נטייה להתפרצויות ולעצבנות. היזהרו מחוסר טקט. ימים טובים השבוע: שלישי ורביעי.

גדי 22.12־20.1

שבוע מתוח בענייני בית ומשפחה מול קריירה, שיתאפיין בכעסים ובנטייה להתפרצויות בבית. הבטן רגישה בעקבות לחצים, וכדאי לשחרר כעסים באמצעות ספורט ועבודה פנימית. אתם מצויים בשחרור קארמטי מסיבי שיימשך עד סוף 2020. בכל הקשור לאהבה וילדים אתם צריכים לשבור תבניות ישנות ונוקשות. ערב החג יהיה מתוח עם נטייה לוויכוחים ולחוסר סבלנות. בראשון ושני תרצו להיות עם עצמכם ולהירגע. בחמישי תיתכן התחזקות.

דלי 21.1־18.2

ענייני זוגיות יכולים ליצור מתח, חוסר שקט ודחף לשינוי מואץ. אתם בולטים ופעילים. עלולים להיווצר עיכובים ודחיות. אתם לקראת בנייה מחודשת שתחל ב־2021 וחשוב שתקבלו החלטות נכונות בכל התחומים. אם לא יהיו תזוזות מצדכם, זה יקרה בצורה בלתי צפויה, ולכן כדאי לקחת אחריות על השינויים. חוסר בהירות בענייני כספים. ערב החג יכול להיות רגוע, אם תימנעו מוויכוחים מיותרים. השתדלו לא להוציא כעסים. ימים טובים השבוע: שלישי ורביעי.

דגים 19.2־20.3

המתח בזוגיות מתחיל להתפוגג. אתם בולטים, דומיננטיים ויצירתיים בעבודה. למרות הנטייה לפסיביות ולוויתור עצמי, עשייה ואקטיביות יסייעו לכם כלכלית. בערב החג תרגישו צורך להתעמק בעצמכם, וייתכנו חוסר שקט ועצבנות. אתם רוצים לפעול יותר מהרגיל וכרגע זה לא אפשרי. כדאי לעסוק בפעילות גופנית, בעיקר באומנויות לחימה, שתאזן אתכם אנרגטית. כמו כן, כדאי לפתוח אופציות להתפתחות ולעשייה. ימים נוחים השבוע: ראשון ושני.