בעולם המודרני מגמת הבריאות הגיעה עד לכפות הרגליים. יותר ויותר נשים יורדות מהעקבים לטובת נעליים שטוחות ונוחות, שמתאימות יותר לשגרת החיים הקדחתנית ולא פוגעות בגב ובברכיים.

אחרי שעברנו בהצלחה את טרנד נעלי הספורט המגושמות והשארנו אותם במקום הראוי להם - בעבר, הגיע תור המוקסינים. הנעליים שהמציאו הציידים, אנשי השבטים ילידי אמריקה לפני מאות שנים, כדי שיסייעו להם להתקדם לעבר הציד בלי להישמע, הפכו לשם נרדף לקלאסיות.

אלו נעליים בסגנון פרקטי ונוח, קז'ואלי עם קורטוב של אלגנטיות, שמשדרגות כל הופעה ומאפשרות לאמץ לוק מחויט גם עם עקב שטוח. המוקסינים הם רבגוניים ופונקציונליים, ומשתלבים נהדר בכל מראה: מלוק של ג'ינס וטי־שירט, דרך שורטס או חצאית ועד שמלה קלילה.

מוקסינים של אלדו, 379.90 שקלים (צילום: יח''צ)
מוקסינים של אלדו, 379.90 שקלים (צילום: יח''צ)

מוקסינים שחורים עם קישוט פרנזים עדין בשחור וזהב נחשבים לדגם הקלאסי והעל־זמני. הם מעניקים מראה יוקרתי לכל בגד שתבחרי ומשדרים סטייל בוגר ומהודק. מוקסינים צבעוניים, לעומת זאת, מאפשרים לך לשלב בין טרנדיות לנוחות לא מתפשרת.

מוקסינים של פריטי בלרינה, 799 שקלים (צילום: ניר יפה)
מוקסינים של פריטי בלרינה, 799 שקלים (צילום: ניר יפה)

בעוד בעבר הגיעו המוקסינים רק בדגמים של עור או זמש, כיום יש לא מעט חומרים ידידותיים יותר לסביבה שמשתמשים בהם להכנת הנעליים. כך שמוקסינים בהדפסי חיות קיימים ועוד איך, אבל לא מחומרים שמקורם מן החי.