נדמה בשנים האחרונות שכולן כל הזמן בהריון, והשיח הגובר על מי לבשה מה כשיצאה מחדר לידה לא פוסק. רגע לפני הבייבי בום הבא בתעשייה (מאיה ורטהיימר, מיכל אנסקי, עדן בן זקן), החלטנו לבדוק מה לבשו הסלביות שילדו בשנה האחרונה, כדי שתחליטי מראש איזה סטייל בא לך. האמת? אף אחת לא יצאה בסקיני ג'ינס.

מפתיע?
במשך שנים נוצר מיתוס אלמותי שאישה ש"שומרת על עצמה" במהלך ההריון תצא מחדר הלידה בסקיני ג'ינס שלבשה לפני ההריון. זה הפך לשם קוד ולסוג של תחרות בין נשים רבות, מי תצא בסקיני ג'ינס של לפני ההריון? - דבר שעורר, מצד אחד, מכבש לחצים עצום, ומצד שני, ביקורת נוקבת על הדרישה הלא אנושית. עם השנים, גם הסלביות הבינו כי עם כל הכבוד למיתוסים, נשים אחרי לידה הן לא דוגמניות בקמפיין, ולגוף צרכים משלו, במיוחד אחרי לידה. בעוד כל עולם האופנה נוטה השנה למצוא את הנוחות שבסטייל (מי אמר סניקרס במקום עקבים?), יצאנו לבדוק את הסגנונות שאימצו היולדות השנה, וגם מהם האביזרים הכי טרנדיים שהן לא מוותרות עליהם.

הקלילה ונינוחה:
השחקנית חן אמסלם-זגורי והסופרסטארית במיל' ומאמנת הכושר בהווה רוני דואני בחרו ללבוש שמלות קלילות ומתנפנפות. אגב, השתיים לא ויתרו לגמרי על מיתוס הג'ינס, ושילבו אותו בלוק, אך לא עם סקיני. אמסלם-זגורי שילבה עם השמלה ז'קט ג'ינס קליל, בעוד דואני בחרה בשמלה מבד דנים. כמובן שהשתיים לא שכחו לחתום את הלוק בסניקרס ובמשקפי שמש, למראה קליל, נינוח ומחמיא.

המוגזמת:
הסיכון שבסעיף הקודם הוא שאם אין לך את גן ה"סטייל גלאם הנונשלאנטי אך מושלם" בדם - את עלולה לנסות לצאת קצת קורבן אופנה ומתאמצת, ולגמור כמו נעמה קסרי. טפשת הריון יכולה להיות מסוכנת כשאת יוצאת עם הבת מבית החולים ובטוחה שאת בעצם אם חתן הבר מצווה בבני ברק, הלבושה בשמלת ערב מקסי עם הדגשת המותן בבד וילון. השמלה מדגישה חזה, מותן צר, וגזרת ה-A מטשטשת את כל אזור הבטן התחתונה. המלצה שלנו - אין סיבה להיסחף, עדיף להשאיר את שמלות הערב לאירועים בערב.

סלביות בהריון. צילום: צ'ינו
סלביות בהריון. צילום: צ'ינו


הטרנינגית:
מהצד השני של המתרס, מסתתרות נשות הטרנינג. אפילו הסטייליסטית ליאת אשורי לא צלחה את הסטייל הזה למרות הניסיון לטשטש את העניין בשילוב מעיל גלימה שחור ודרמטי. שחור או לא שחור - טרנינג זה טרנינג, וכדאי לזכור זאת. אם את בכל זאת שרופה על טרנינג (ובואי נודה באמת, כולנו מתות עליו), צרפי לו משקפי שמש שחורים קלאסיים וגרביים שחורים עם הסניקרס. כל ניסיון לשדרג טרנינג באקססורי - הופך למיותר ורק יוצר בלגן. ואם לא בא לך טרנינג, אבל ממש אין לך כוח “לדפוק הופעה”, את לגמרי יכולה להיזכר בלוק היציאה מבית החולים של אוולין חיימוביץ' מ"המירוץ למיליון", ששילבה טי-שירט פשוטה (ממליצות לבחור טי-שירט בימיה הטובים יותר) עם חצאית מיני שחור-לבן מתנפנפת, וחתמה עם סנדלים שהכניסו את כל האופי ללוק.

הפאשניסטה:
אושיית הרשת מור סילבר ילדה השנה את בנה השני, ויצאה מבית החולים במראה של כאילו יצאה הרגע מעוד השקה. היא לבשה שמלה כתומה עם כתפיים תפוחות, מחשוף וי מעטפת וחלק תחתון משוחרר עם קפלים. היא כמובן לא ויתרה על סניקרס, משקפי שמש וחיוך ענקי. אם את פחות סומכת על היכולת שלך להרכיב לוק מגזיני ליציאה מבית החולים, את לגמרי יכולה לבחור בדרך הבטוחה, כמו שבחרה נטלי אהרון, אשתו של הזמר דודו אהרון. היא שילבה סריג אוברסייז שחור עם חצאית גומי מנומרת מתנפנפת, וכמובן סניקרס ומשקפי שמש. המלצה שלנו? אם כבר לוק קלאסי, סניקרס בצבע שחור היו משתלבים טוב יותר.


הקלאסית:
אי אפשר לטעות עם שמלת מקסי או כפתן שחור. לינור אברג'יל הפציעה מבית החולים בכפתן שחור עם הדפס לבן, משוחרר מהגוף ומעניק מראה רגוע, קלאסי ומחמיא. גם מנחת הטלויזיה מירי מיכאלי, שילדה השנה את בנה השני, יצאה בשמלת מקסי שחורה ומשוחררת, מכופתרת עד למטה ועם שסע בצדי השמלה, למראה נינוח ולא מתאמץ. את הלוק היא חתמה עם משקפי שמש קלאסיים, ורק את כפכפי האצבע היינו משנות לנעלי בובה או סנדלים שחורים - והיא לגמרי הייתה נראית כמו בת מלוכה. עוד אחת שהוכיחה שקלאסיות תמיד מנצחת היא עדי שילון, שילדה את בתה הבכורה. טוטאל לוק שחור בשילוב מעיל ארוך בצבע אדמה, מגפיים משולבים בשחור ומנומר - וזה מה שנקרא שיק אירופי מנצח.

לסיכום -רוצה להיראות שיק?
לא משנה אם ילדת באמצע הלילה או בצהריים - את משתחררת באור יום, ולכן נדמה שכמעט כל הסלביות מצטיידות דבר ראשון במשקפי שמש גדולים שמטשטשים, שלא לומר מעלימים, את שקיות העיניים העייפות. בשילוב העגלה הנכונה וגם כמה בלונים שמייצרים תפאורה - תהיה לך תמונת הפאפרצ'י המושלמת לאינסטגרם שלך. ואף מילה על סקיני ג'ינס, כן?!

המלצות
הרצון שלנו להיות האמהות הכי טובות ועדיין להרגיש מגניבות ומעודכנות, הוביל לכך שתחום מוצרי הילדים התפתח מהפונקציונלי לאופנתי. כמו שאתן בוודאי יודעות, לא פעם הבחירות הצרכניות של המפורסמות משפיעות על האמא הצעירה, שעומדת מול שלל המוצרים שמוצעים על המדפים, גם כשמדובר על מוצרים יקרים יחסית, כמו עגלה או סלקל לניו-בורן שמצטרף למשפחה.

אם מדברים על אופנה ופונקציונליות, מדברים על מותגים כמו בוגבו, שמזוהים עם מפורסמות רבות בארץ ובעולם. אחרי שהמותג כבר כבש את עולם הניו-בורן, עם שלל עיצובים ושיתופי פעולה עם אמנים ומעצבים, הוא מציג לעולם את הדבר הבא: Bugaboo Ant - הטיולון הקומפקטי ובין היוקרתיים שיש כיום. הטיולון, ששומר על הקו העיצובי של העגלות, מגיע במראה חדשני, כשההפתעה האמיתית היא שהוא מתקפל כטרולי ולמרות זאת מכיל שטח אחסון נרחב.
מחיר: החל מ-2,450 שקל

עוד מוצר שאהוב על הסלבס הוא מושב בטיחות מודולרי. כן, אם לא ידעתן שיש דבר כזה מושב מודולרי, המותג BeSafe כאן כדי להציג לנו אותו. למעשה, המושב החדש שלהם כולל שלושה מוצרים: בסיס איזופיקס Modular base - המחבר בין מושב הבטיחות לשלדת הרכב באופן פשוט, סלקל iZi Go Modular - מוצר שכולנו צריכים כדי לשמור על בטיחות התינוקות, וכיסא בטיחות iZi Modular – אשר מתאים לשימוש מגיל חצי שנה, ומאפשר ישיבה הפוכה לכיוון הנסיעה או עם כיוון הנסיעה.
מחיר: 2,600 שקל לערכה

עוד דרך להיראות קול גם כשיורדים לקפה השכונתי, היא ללבוש מנשא. לא, אנחנו לא מתכוונות למנשאים המתלפפים המסובכים, אלא למנשאים עירוניים, שלצד האחיזה הנוחה שלהם הם גם נראים טוב. קחו לדוגמה את דגם המנשא של בייבי ביורן (Baby Bjorn) העונה לשם MOVE, שפותח מתוך המחשבה על הורים עם אורח חיים פעיל. בין היתרונות שלו: יכולת לשנות את כיוון חלוקת העומס בעזרת רצועת התמיכה בגב, ושימוש בבד רך הנעים לעורו של התינוק. המנשא מספק תמיכה אורטופדית, ואפשר להשתמש בו בשני מצבים: פנים אל ההורה או פנים אל העולם. כדי לשמור על אופנתיות, הוא מגיע במגוון צבעים עדכניים: ירוק, אפור, אבן פחם.
מחיר: 650 שקל