טלה 21.3־20.4
היום מרס מסיים נסיגה במזלכם. תרגישו שהאנרגיה חוזרת אליכם ותוכלו להתחיל ליישם דברים שרציתם. במהלך השבוע מרס עדיין מול ונוס במאזניים במשולש דיס־הרמוני עם המקבץ בגדי. השחרור והניקוי במערכות יחסים יימשכו. הירח החדש בעקרב בראשון יחבר אתכם לאינטואיציות ולרגישות ויאפשר להציף רגשות שליליים. בשבת ובראשון מומלץ להיות עם עצמכם ולתת לרגשות להשתחרר. ימים טובים השבוע: שני ושלישי.

שור 21.4־20.5
אורנוס במזלכם נמצא מול מרקורי וגורם לתקשורת להיות נפיצה. דברים שנאמרים חושפים את הפגיעות, בעיקר מול בני זוג ושותפים. כדאי להיזהר מוויכוחים שיכולים לגרום לפגיעה קיצונית, היזהרו בלשונכם. אתם עלולים להיות גם הנפגעים. ירח חדש בעקרב בראשון מולכם יפתח חודש של התחלות וסופים בזוגיות ובשותפויות. גם הרגשות מקצינים. זהו חודש משמעותי לעשות בו שינוי. ימים טובים השבוע: רביעי וחמישי.

תאומים 21.5־20.6
ענייני אהבה ורומנטיקה דומיננטיים השבוע. על אף חוסר סבלנותכם, אתם מלאי קסם, וקל להתחבר אליכם. אתם בתקופה של ניקוי קרמתי של יחסים, שנועד למגנט מערכת יחסים נכונה במקום הקודמת. השתדלו לשחרר את מה שלא נכון ולא מועיל לכם. ירח חדש ישפיע על ענייני עבודה. זו הזדמנות להתחלות חדשות. תוכלו לשנות כיוון או מקצוע. אם אתם מתלבטים לגבי שינוי בעבודה - כרגע הוא הכרחי. יום טוב השבוע: שישי.

סרטן 21.6־22.7
ענייני משפחה מול קריירה מקשים עליכם וגורמים למתח ולכעסים במערכות יחסים בבית. השבוע מרס יסיים את נסיגתו ויגרום להקלה. ירח חדש נמצא בבית האהבה והרומנים ומביא עמו אפשרות להיכרויות גורליות, מאוד משמעותיות ועוצמתיות. מי שכבר נמצא בזוגיות יכול לחזק את הקשר או לסיימו. שימו לב: התקשורת נפיצה. ימים טובים השבוע: שבת וראשון (מולד הירח).

אריה 23.7־22.8
ענייני הבית גועשים, התקשורת נפיצה, ויש סיכוי להתפרצויות שיגרמו לבני הבית לפגוע או להיפגע. יחסיכם עם הסביבה הקרובה מתוחים ומלאי כעסים ותסכול. מרס מסיים את הנסיגה ויביא להקלה. יש לכם נטייה לנסות לשלוט במצב, אבל המצב אינו בשליטתכם.
עליכם להבין מתי אין טעם להילחם יותר על מערכת היחסים. ירח חדש ישפיע על סופים והתחלות חדשות, יש כעת הזדמנות לסיים את מה שנגמר ממילא ולהתחיל מחדש. ימים טובים השבוע: שני ושלישי.

בתולה 23.8־22.9
שינויים בענייני כספים יתרחשו בדרך יצירתית. שימו לב לקשרים שנרקמים בעניינים אלו, לא כולם נכונים לכם. שיתוף פעולה נכון יכול להוביל אתכם לדרך המלך. אל תהיו פזיזים. מערכות יחסים משתנות, סיימו קשרים שאינם מועילים לכם ומזיקים כדי לפנות מקום ליחסים חדשים.
הירח החדש בעקרב ישפיע על יחסיכם עם הסביבה הקרובה: קשרים יסתיימו וקשרים רבים חדשים יחלו. ימים מתוחים השבוע: שני ושלישי. ימים טובים השבוע: שבת, ראשון, רביעי וחמישי.

מאזניים 23.9־23.10
ונוס עדיין במזלכם, והיום גם הירח, שנמצא במאזניים, מעניק לכם קסם אישי ומשיכה, מול מרס בטלה שמשתחרר מנסיגה השבוע ויאפשר רגיעה חלקית. המתח והכעסים עדיין מורגשים ביחסים. תהליך סיום הקשרים הלא נכונים נמשך. עליכם לשנות את תפיסתכם לגבי יחסים כדי למגנט אליכם קשרים בריאים ומאוזנים. ירח חדש בעקרב ישפיע על ענייני כספים, ואולי ייפתח דף חדש בתחום, במקביל לשינוי בענייני ערך עצמי. ימים טובים השבוע: שני ושלישי.

עקרב 24.10־21.11
שבוע אינטנסיבי לפניכם. מרקורי במזלכם מול אורנוס בשור יגרום לנטייה לבעיות תקשורת, התפרצויות, פגיעות והיפגעות. אתם רואים את מה שמתרחש מתחת לפני השטח. היזהרו בלשונכם. דברים ייצאו לאור ואמיתות יתגלו, אבל הכל לטובה. ירח חדש במזלכם ביום ראשון יביא לכם חודש של סופים והתחלות חדשות בכל התחומים.
כדאי לא להיאחז במה שמעכב אתכם כדי שתוכלו להתפנות להתחלה חדשה. ימים טובים השבוע: רביעי וחמישי.

קשת 22.11־21.12
מרס מסיים נסיגה ונמצא בבית האהבה והרומנטיקה, כך שתחושו התקדמות בעניינים אלו, ועניינים יתחילו לזוז ולצבור תאוצה. אתם יצירתיים ודומיננטיים, ויש לכם דחף לעשות וליזום. דברים יתחילו לזרום החל מהשבוע. ירח חדש בעקרב יציף רגשות ופחדים מהתת־מודע. לא תמיד תבינו מה מתרחש, אבל תנו לרגשות להישטף ולהתנקות. החוויות הרגשיות צפות לקראת התחלות חדשות. בשני ושלישי הירח במזלכם ויגרום לשמחה, לאופטימיות ולהזדמנויות חדשות. ימים טובים השבוע: שני ושלישי.

גדי 22.12־20.1
אתם עוברים תהליכים מורכבים, שיביאו אתכם לחיים חדשים, אך אתם זקוקים לביטחון ולמוכר, וזה מעכב אתכם בקבלת החלטות. הניחו למה שמעכב אתכם, שחררו את מי שאינם מתאימים לכם, השינוי בפתח בכל התחומים הבסיסיים - משפחה, זוגיות וקריירה.
ירח חדש בעקרב מבשר על התחלות דרך חברים. השקיעו בחברים והיפתחו לנשמות חדשות בלי פחד, הם אלה שיפתחו בפניכם הזדמנויות ויכניסו אתכם למעגלים חדשים. ימים טובים השבוע: שבת וראשון.

דלי 21.1־18.2
הבית והמשפחה בתהליך שינוי, אין יציבות, התקשורת קשה ואף פוגענית. בסוף תבינו שאין מנוס משינוי, וכפי שזה קורה אצלכם בדרך כלל, זה יקרה בהפתעה. פשוט תקומו ותשנו. ירח חדש בעקרב השבוע ישפיע על הקריירה ועל סופים והתחלות חדשות. אל תפחדו ממה שמסתיים.
אתם בהתחדשות בקריירה. אתם מאוד דומיננטיים ובעמדת כוח. אם לא תפחדו משינוי, עשויה להיות התחזקות נוספת. ימים טובים השבוע: שני ושלישי.

דגים 19.2־20.3
ענייני זוגיות ומיניות משפיעים עליכם. עצירת נסיגת מרס תמתן את הדרמות ותאפשר לכם להתקדם. התקשורת  עלולה להיות פוגענית. דברים יתגלו, ותיווכח בפניכם אמת שלא ראיתם קודם. יש לכם נטייה להעלים עין ולא להתעמת עם האמת, אבל עכשיו תצטרכו לעשות זאת.
ירח חדש השבוע בעקרב יעניק לכם חומר למחשבה, והשקפת עולמכם תשתנה ותהפוך ממוקדת יותר. זה יעזור לכם לבצע שינויים. ימים מתוחים השבוע: שני ושלישי. ימים טובים: שבת, ראשון, רביעי וחמישי.