לפני 23 שנה עלתה לאוויר הסדרה "סקס והעיר הגדולה" ושברה את כל המוסכמות. אני הייתי בת עשרים וקצת ולא הבנתי דבר, לא על סקס ובטח לא על העיר הגדולה, אבל נשאבתי לסדרה שהפכב אצלי בעשרים השנה האחרונות לגילטי פלז'ר סודי, אליו אני חוזרת מידי כמה שנים.  עד שלפני חודשיים אז נפל לי האסימון: אני מתקרבת יותר לגיל של סמנתה,  אז אולי כדאי לי להפסיק להתנהג כמו קארי,  כי תכף זה נהיה  פתטי.

שרה ג'סיקה פרקר בתפקיד קארי בראדשו ב''סקס והעיר הגדולה'' (צילום: יח''צ)
שרה ג'סיקה פרקר בתפקיד קארי בראדשו ב''סקס והעיר הגדולה'' (צילום: יח''צ)

קבוצת סיכון 
מה שכן, תמיד הייתי חלק מקונסטלציית בנות כזו או אחרת, שאחרונה בהן "הבנות מהקפה השכונתי" מורכבת למעשה מחברותיי למועדון האלכוהוליסטיות הלא אנונימיות של הצפון הישן של תל אביב. הן עוד בגיל של קארי בראדשו ואפילו חיות על קו תל אביב ניו יורק, ואני נדחפת, אבל בניגוד לקוסמופוליטן ולקוקטיילים אנחנו שותות בעיקר יין, ג'ין ומפעם לפעם אפילו וויסקי.   

בינתיים בפריז 
את "אמילי בפאריז", הלהיט החדש של סגר 2, עליו חתומים יוצרים של "סקס והעיר הגדולה" אין כמעט מי שלא ראה. וגם אם שנא, המשיך לראות. אולי מכיוון שמדובר באחת הסדרות האסקפיסטיות שיש כיום בטלוויזיה, ואולי מכיוון שכל אמירה "זה לא מציאותי" מיד מבוטלת מידית כשפותחים את מהדורת החדשות ומבינים שאנחנו חיים בסרט המשך של ארמגדון.

יין לארוחת בוקר 
כבר בפרק השני אמילי מתנצלת בפני חברתה מינדי כשהן נפגשות לבראנץ', על היין שהיא שותה בלי הכרה, וזו עונה לה שסנסר זה לחלוטין יין לארוחת בוקר בפריז. אז אחרי שהן עשו לי חשק לסנסר, ואנחנו בין כה בסוג של חיים בחצי קלאץ', החלטתי להמליץ לכן הפעם על סנסר לא רק לבראנץ' של שבת בבוקר אלא בכלל למי שנמאס לה כבר מהשאבלי ומתחשק לה לגוון עם יין, עדין וקליל מעמק הלואר. "לה שאטו סנסר", אגב, הוא אחד החביבים עליי, ואני נוהגת לשתות אותו בדרך כלל בארוחות צהריים שיש בהן פסטות ברוטב שמנת (אל תשאלו למה).  
סנסר, יין לארוחת בוקר  (צילום: צילום מסך)
סנסר, יין לארוחת בוקר (צילום: צילום מסך)

נעים להכיר: אופיר 
אפרופו סקס והעיר ופריז, אחד הטרנדים החדשים השווים הם משקאות RTD שמגיעים מוכנים לשתייה וכל מה שצריך בימים העצלים הללו הם קשית רב פעמית ושקית מיסטר אייס מהסופר. כמתבקש מהז'אנר, למסיבת הבריכה המאולתרת על גג "המלרוז פלייס" שלנו ניסינו שני משקאות מדליקים ביותר. קוסמופוליטן (ששתינו בכוסות של וויסקי כי גילינו שאין לנו כוס תואמת), ו-ג'ין אנד טוניק RTD שגיליתי כמה ימים לפני כן, שנקרא Opihr, על שם המרכיב העיקרי שלו ג'ין Opihr המעולה בפני עצמו . אפשר לשתות אותו ישירות מהבקבוק,  ממש כמו בריזר, אבל אנחנו הלכנו על הצעת הגשה עם קצת לימון ומלפפון וקרח. עכשיו, כשפתחו את האיסוף העצמי ואפשר לחזור לכיכרות בין ההפגנות, זה זמן מצוין לשתות ג'ין טוניק מהבקבוק, לאכול משהו ולתמוך במסעדות שאנחנו אוהבים. 
ג'ין טוניק OPIHR מוכן לשתייה  (צילום: טליה לוין)
ג'ין טוניק OPIHR מוכן לשתייה (צילום: טליה לוין)