הרעב שתקף אותנו לקצת תאילנדי מוקדם בצהרי היום שלח אותנו היישר ל"WOK A WAY" שנמצאת כמעט בכל מקום לאחרונה ועשתה לנו חשק לא קטן עם הפרסומים שלה. האתר מאד נגיש והקונספט די נוח, בוחרים בסיס למנה ממגוון האופציות: אטריות ביצים / אטריות אודון / אטריות אורז (ללא גלוטן) / אטריות חיטה מלאה / אטריות שבבי אורז (ללא גלוטן) / אורז לבן / אורז מלא.

לאחר מכן, בוחרים תוספות כמו: ירקות / עוף / בקר. לסיום, בוחרים רוטב מ-8 הרטבים, בניהם: צ'או פאו (רוטב סויה סינית מעושנת עם שום וג'ינג'ר), פאד תאי (רוטב סויה, צ'ילי תאילנדי), קארי ירוק (קרם קוקוס, כוסברה ובזיליקום) טריאקי (רוטב מתקתק על בסיס סויה, מירין וסאקה), סצ'ואן (רוטב פלפלים סיני מסורתי) וצ'אזה (רוטב מתקתק על בסיס טריאקי עם שום וג'ינג'ר).

לא היה לנו כוח להרכיב והכל נשמע כ"כ טעים שהחלטנו לקחת את ההמלצות של המסעדה. לקחנו את המנה הירוקה שכללה ערימה נכבדת של אטריות ביצים, מלא רצועות עוף, בצל, שעועית, אפונה, קשיו ובזיליקום ברוטב קארי ירוק ארומתי ולא חריף מידי. מי שחיפש את החריפות קיבל אותה במנה החריפה שכללה אטריות אורז, רצועות בקר, בצל, פטריות שיטאקי, גמבה ורוטב צ'או פאו שנתן קיק יפה לכל ביס.

מנה נוספת שהפתיעה היא הרד קארי עוף שכללה חמאת בוטנים בקארי אדום - ממש אהבנו את השילוב. ואי אפשר בלי לנסות קלאסיקה אחת ולכן הזמנו כמובן את מנת הפאד תאי שהגיעה כמו שאנחנו אוהבים אותה - מלא אטריות אורז עם המון ירקות (וטופו לצמחונים) וטעמים ששלחו אותנו לחופש בתאילנד ולחשיבה על התפטרות מהעבודה.

אהבנו. את הנגישות, את המהירות, את הסבלנות של האנשים מאחורי הטלפון ואת התוצאה הסופית. הכל הגיע עם כלי העבודה הנכונים, מלא רטבים ובלי נזילות והתפרקויות.