לאחר שהרב רפי פרץ החליט הבוקר (חמישי) להתפצל מסיעת ימינה ולהצטרף לממשלה, שוחח הערב יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM. בן גביר, שחתם על שותפות פוליטית עם פרץ לקראת הבחירות האחרונות אך האחרון הפר אותה לבסוף, מתח ביקורת נוקבת על פרץ.

איך אתה מרגיש היום? אתה אמרת הבוקר על מה שקרה בימינה ש'מי שלימד את הרב רפי פרץ לבגוד בך, שלא יתפלא אחר כך שהוא בוגד גם בו'. אני מצטט נכון או בערך?
"חד וחלק, מדויק, ואני מניח שאתם מבינים למה אני מתכוון פה. אתם, בנט, סמוטריץ' ושקד באים היום בטענות כלפי הרב רפי פרץ, ובאים ואומרים: 'איך הוא יכול לעשות את זה?'. אבל רק לפני כמה חודשים כשהסיפור היה איתי ועם עוצמה יהודית, 'אתם', כשאני אומר 'אתם' זה הם, אלה אנשי ימינה...".

אחרי שהרב רפי התחייב בפניך שאתה הולך איתו לא משנה מה קורה.
"אחרי שאנחנו הצלנו את הרב רפי מאובדן פוליטי, ואחרי שהם זרקו אותו לכלבים".

איתמר כבר עמד להגיש את הרשימה, בחבלים הוא הודיע לו 'אני לא איתך', נכון או לא?
"נכון, והוא עוד חוזר אפילו מלשכת ראש הממשלה ויודע שהוא לא הולך איתנו, ולמרות זאת הוא ממשיך את ההצגה כדי שלא נוכל להגיש רשימות בזמן. יש לי ביקורת מאוד קשה על הרב רפי פרץ. הוא מייצג בעיניי פוליטיקאי שהערכים מבחינתו זה הדבר הכי פחות חשוב, שהכיסא מבחינתו זה הדבר הכי חשוב. תן לו את הכיסא והוא מוכן לוותר על הכול. וכמה זה מצער היום שמסתבר שהכיסא שהולכים להציע לו זה הכיסא שקוזו אביטל הציע לפולישוק. אלה בדיוק הכיסאות שם שמציעים לו".

למה? מה הוא הציע לו?
"מה זה שר לענייני התיישבות?".

כיסא והתיישבות על הכיסא.
"כן, או שר במשרד החינוך, נו באמת".

ממלכתי-דתי קל בעיניך?
"מה שקל בעיניי, זה שעצוב לי שהבטחות של פוליטיקאים מופרות. אני רוצה להגיד לך שעצוב לי בכלל לאיפה הגיעה הציונות הדתית וכל מחנה הימין".

במקום אנשי ימינה לא היית נכנס לממשלה, גם במחיר של כמה תיקים לא חשובים?
"אני לא הייתי נכנס לממשלה שהולכת בצורה הכי חד משמעית, והדברים האלה הם ברורים, אנחנו רואים את זה עכשיו - מעבירה מאות מיליוני שקלים לרשות כדי לממן מחבלים".

אז ימינה בסדר. הם יהיו אופוזיציה לוחמת.
"לא, אם בנט היה שר בריאות או סמוטריץ' היה שר תחבורה, זו כן היה ממשלת ימין?".

אבל אתה אשם. אם לא היית מתמודד ולא היית מבזבז את כל הקולות האלה, הימין היה מקבל מספיק מנדטים כדי להקים רשימה בלי כל 'המתייוונים' האלה מכחול לבן.
"אני אמרתי את זה כל השנה, 'אם אין עוצמה יהודית - אין ממשלה ימנית'. אני צעקתי את זה".

אבל כשהבנת שאתה לא יכול לעבור, היית צריך לפרוש וגוש הימין היה מקבל 65.
"מי זה גוש הימין? אני טוען שאנחנו מייצגים את הימין. ואם אני הייתי שם, ואם עוצמה יהודית הייתה שם, היא הייתה גוררת את הימין. מה זה גוש הימין? אלה שכשהורגים חיילים שלנו לא משנים את הוראות הפתיחה באש".