אם בשלושה ימים אפשר לעבור רכבת הרים של רגשות, ריבים ודייטים מהגיהנום, אז ברור שבשבוע כבר ניתן לפגוש את ההורים. זו גם הזדמנות טובה לראות כיצד הבחורים יתנהגו בחדר חקירות. להבדיל מכוונת המשורר, לדעתי הפעם היו אלה הגברים שידם הייתה על העליונה, הרווקות התפדחו מכל שאלה והערה, מבוכה חדשה, ממשיכים.

נועה יונני פוגשת את הוריה ב"אהבה חדשה"

נועה יונני ופסנתר הכנף האנושי מנסים לדבר גלויות, הוא רק מתחיל והיא מורידה את החלק העליון, נהיה לה חם, התחזית: מעונן עם פיצוץ ולילה קריר על הספה. אך אין מקום לביקורת בתיכון אהבה חדשה, היא מבקרת את הדרך שבה הוא מבקר אותה, הוא בתגובה מבקר את הביקורת שלה על האופן שבו הוא מבקר וכבר אין סיכוי שהוא יבקר בדירה שלה. לבסוף, במקום לשמור בבטן עוד שלושה ימים, הוא מסרב להמשיך לדבר, צורם לו הדיבור שלה, היא עוזבת בסערה. מישהו מכיר חבלן טוב?

בבוקר אחר המריבה, ממשיכים באווירת כאסח, עומר אומר שזוגות נפרדים על מי יוריד את הזבל, אבל זה ברור שאתה, עם כאלה שרירים אתה תרים ותוריד הכל בקשר. בכל מקרה, הולכים לעצב סלון, בוא תבחר את הספה שתישן עליה רוב הקשר. הנה מופיע הכוכב של הפרק, אבא של נועה, הוא מתחקר בדרכו המזלזלת והחביבה בזמן שנעה מאדימה כמו אנגלי שיוצא ביום השמש היחיד בלונדון. אבא של נועה מסכם בגזענות שפעם הייתה מקובלת יותר: "עם אהבה לא הולכים לרופא". אולי הוא המפתח למזג החם של נועה? כפתגם הידוע, הרופא לא נופל רחוק מהעץ.

רוני נדלר וגרוש פלוס חרבות ממשיכים במסע לעבר האריחים הצבעוניים. רוני יושבת מול שלושה מומחים, מראים לה רגעים מהתוכנית ועושים תחרות חיוכים מאולצים, חבל על המאמץ, רוני בקלות מנצחת. לו זה רק היה אחרת, במקום שלושה מומחים, שלוש מהרווקות, יושבות ומרכלות, צופות יחד איתה בשהיה, עוזרות לה לחרוץ גורלות, אך במקום צחוקים קיבלנו פסטיבל נחירות.

במשימת הרכבת הסלון היא מודיעה מראש שזה פרויקט סולו, הוא שם לסחיבות, עוד מעט ההורים יגיעו והוא יתגעגע לסחיבות. אך הוא מתמודד יפה עם התחקיר של האב ולבסוף ההורים מפרגנים לו, הם מרגישים קירבה אליו, יש להם הרבה במשותף, שניהם גרושים עם ילדה. האבא חושב שהבחור שלה לתפארת, חמוד אמיתי, חכה כשתראה את האריחים אצלו.

רונה נאמן ומר בית הוריי, כהרגלה, חסרת אנרגיות, חסרת רגש, אולי יש לה מחסור בויטמינים? אולי צריכה יותר חשיפה לשמש ופחות כובעים גדולים? בכל מקרה, הבחור מספר לה שחלם שהם באיזה ברן, הולכים יד ביד בפלייה", אני לא רק כותב ביקורות, אני גם מפרש חלומות. הברן מסמל את האהבה ששורפת והפלייה זה הפלייר שצריך בשביל להוציא ממנה משפט.

ההורים שלה נכנסים, יש כאן תחרות האבות המוזרים, יו, זה רעיון מדהים לריאליטי, רק שאין ממש מנצחים, קצת כמו באהבה חדשה. אביה פוצח בחקירות, בחמש דקות למדנו על יותם יותר מאשר בשבוע עם רונה. הוא נואם מולם, כיצד איבד עצמו בעינייה, מתוודה בפניהם שהוא מתאהב בה. אולי עכשיו רונה תאמין לו שהוא רציני? אולי. בכל מקרה, אמא שלה שמחה פתאום לשמוע את רונה מדברת, היא לא רגילה לזה, זה בסדר, גם אנחנו לא.

נעה כסיף והתסביכים, יושבת לבדה, אין לה טלפון או אפילו רצועת טי-אר-אקס להעביר את הזמן. היא מחליטה לעזוב, נכנסת לדבר עם המומחה, "אירוני שיש כאן ספה זוגית", אירוני שאת מאמינה באינטואיציות שלך וחושבת שהן נכונות. הרווקות נפרדות ממנה, מתייחסות אליה כאילו היא הכלבלב האחרון בכלבייה שלא מצא משפחה, אז מה אם הוא לא מאולף ובורח מכל מי שמתקרב אליו, הכי מגיע לו. נאחל לה כל טוב, בחור חסון שלא מפחד מחפירות ודחייה.

שבוע הבא זה נגמר, פרק ההחלטה הסופית, פלייס יור בטס. כאמור, רונה נשארת עם אמדוקס, נדלר נפרדת ממר חרבות, יונני קצת בלבלה אותי. לדעתי, היא תחליט להמשיך אך תתחרט על כך בארוחה המשפחתית הראשונה. נעה כסיף? היא עדיין יושבת בצינור, מנסה להסביר מה עבר עליה. מאחל לכולם שבוע טוב ושינה ערבה על הספה.