נעמי אלשייך, מי שהיתה אשתו הראשונה של הזמר פבלו רוזנברג ואם שני ילדיו, הלכה לעולמה בנסיבות טראגיות. הוא ספד לה בפוסט מרגש בחשבון האינסטגרם שלו: "נעמי אהובה שלי כבר 28 שנים אנחנו הולכים יד ביד ולב אל לב בעולם שלנו.הקמנו את המשפחה שלנו יחד ואחרי 6 שנים קיבלנו מתנה גדולה: מיכאל ועמליה המקסימים!!!".

View this post on Instagram

נעמי אהובה שלי♥ כבר 28 שנים אנחנו הולכים יד ביד ולב אל לב בעולם שלנו.הקמנו את המשפחה שלנו יחד ואחרי 6 שנים קיבלנו מתנה גדולה: מיכאל ועמליה המקסימים!!! גם כשנפרדו דרכינו המשכנו להיות ביחד,יום יום- דקה דקה.לא רק עבור הילדים אלא עבור עצמינו.האהבה לא פסקה וההבנה והדיאלוג העמוק בינינו היה רק שלנו.משפחת רוזנברג הייתה המשפחה שלך,והינו גאים בך כבת משפחה.נומצ'ק שלנו. ביום שישי האחרון ישבנו במרפסת אצלי,ואמרת ששכחת להביא מתוקים לארוחה(כי זה היה התפקיד שלך הקבוע)אבל הרגעתי אותך שהכנתי פלאן עם דולסה דה לצ'ה. כמה ששמחתי שביקשת עוד!!שזה היה לך טעים!! חשבתי שהערב גם אכין לך קינוח,אבל הגורל קילקל את התוכנית.במקום זה נפרדנו ממך הבוקר. כמה עצוב.כמה קשוח.כמה בלתי נתפס. נוחי על משכבך בשלום. אני כבר כל כך מתגעגע💔

A post shared by Pavlo Rosenberg (@pavlorosenberg) on

"גם כשנפרדו דרכינו המשכנו להיות ביחד,יום יום- דקה דקה.לא רק עבור הילדים אלא עבור עצמינו.האהבה לא פסקה וההבנה והדיאלוג העמוק בינינו היה רק שלנו.משפחת רוזנברג הייתה המשפחה שלך,והינו גאים בך כבת משפחה.נומצ'ק שלנו. ביום שישי האחרון ישבנו במרפסת אצלי,ואמרת ששכחת להביא מתוקים לארוחה(כי זה היה התפקיד שלך הקבוע)אבל הרגעתי אותך שהכנתי פלאן עם דולסה דה לצ'ה. כמה ששמחתי שביקשת עוד!!שזה היה לך טעים!!".

"חשבתי שהערב גם אכין לך קינוח,אבל הגורל קילקל את התוכנית.במקום זה נפרדנו ממך הבוקר. כמה עצוב.כמה קשוח.כמה בלתי נתפס.
נוחי על משכבך בשלום. אני כבר כל כך מתגעגע".