ארצות הברית דיווחה במהלך הלילה (בין שלישי לרביעי) כי שיא מספר החולים המאובחנים ביממה נשבר פעם נוספת, ומספר מקרי המוות ממשיך לעלות, והגיע למספר הגבוה ביותר מאז חודש אוגוסט. על פי הפרסום בסוכנות הידיעות רויטרס, המספרים המעודכנים עדיין לא הוגשו ע"י כל המדינות, וכעת מספר החולים ביממה האחרונה עומד על למעלה מ-134 אלף, לאחר שבשבוע האחרון דווח על כ-120 אלף חולים חדשים מדי יום.

קורונה בארצות הברית
כמו כן, מספר המתים היומי עומד על 1,450, כאשר זו הפעם הראשונה מזה שלושה חודשים, שנרשם מספר מתים הגבוה מ-1,400. מספר המאושפזים היומי עומד על  61,471 ביממה האחרונה, ומדובר בשבירה נוספת של הנתון המדובר. ארצות הברית היא המדינה הראשונה בעולם בה נרשמו למעלה מעשרה מיליון חולים.

משרד הבריאות המקסיקני דיווח כי ביממה האחרונה אובחנו ברחבי המדינה 5,746 מקרי קורונה נוספים, לצד 617 מקרי מוות. המשמעות היא, כי מספר החולים הרשמי עומד על למעלה מ-978 אלף, ומספר מקרי המוות על 95,842. עם זאת, גורמי בריאות שצוטטו בסוכנות הידיעות רויטרס טוענים כי מספר החולים והמתים מהמחלה במדינה גבוה בהרבה מהנתונים המדווחים. כאמור, המדינה ממוקמת במקום השלישי בעולם, כאשר היחידות שעקפו אותה הן הודו וארצות הברית.

קורונה - אנשים עם מסכות עושים קניות בסופר בניו ג'רזי (למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה) (צילום: Michael Loccisano/Getty Images)
קורונה - אנשים עם מסכות עושים קניות בסופר בניו ג'רזי (למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה) (צילום: Michael Loccisano/Getty Images)

בתוך כך, מרכז רוברט קוך למחלות זיהומיות דיווח כי ביממה האחרונה אובחנו בגרמניה 18,487 חולי קורונה חדשים. המשמעות היא כי המספר המעודכן של החולים ברחבי המדינה עומד על 705,687. עוד נמסר כי מספר הקורבנות היומי עלה ב-261 מתים נוספים, ומספרם הכולל עומד על למעלה מ-11 אלף מאז פרוץ הנגיף. 

כמו כן, סין דיווחה על 17 מקרי קורונה חדשים ביממה האחרונה ברחבי המדינה, זאת לאחר שאתמול אובחנו בה 22 מקרים. נציבות הבריאות במדינה מסרה כי אחד מהמקרים החדשים הוא הדבקה מקומית שהתרחשה באנהוי. מדובר במקרה הראשון המאובחן במזרח המדינה מאז ה-27 בפברואר השנה. 16 המקרים הנוספים הגיעו מחוץ לשטחי המדינה.

עוד נמסר כי מספר הא-סימפטומטיים צנח ועומד כעת על 15. כאמור, מי שאובחנו כחיוביים לנגיף ולא פיתחו תסמינים - אינם נספרים במדינה כחולים. מספר חולי הקורונה הכולל במדינה מאז פרוץ הנגיף עומד על 86,284, בעוד שמספר המתים עומד על 4,634.