השחקן הותיק וזוכה פרס מפעל חיים, יהודה בארקן, אושפז אתמול בבית החולים הדסה עין-כרם לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, ומצבו החמיר. היום (חמישי) התראיין בנו, רועי בארקן בתכניתם של ניסים משעל וגיא פלג ברדיו 103FM, סיפר על הימים הקשים עבור המשפחה ופילל: "אני מקווה שהחמצן שהוא מקבל יגיע לרמה תקינה כדי שנוכל לשים את הפרק המאוד מדאיג הזה מאחורינו".

מה נשמע?
"עם אבא עדיין אין שינוי, המצב יציב, מחכים לשמוע עוד מעט יש בהדסה ישיבת בוקר, מחכים לשמוע בשורות טובות".

הוא בטיפול נמרץ? מונשם?
"הוא בטיפול נמרץ, לא מונשם ומורדם, מתלוצץ עם רופאיו. עדיין, אני מקווה שהחמצן שהוא מקבל יגיע לרמה תקינה, כדי שנוכל לשים את הפרק המאוד מדאיג הזה מאחורינו".

איך זה התחיל?
"בשבוע שעבר הוא לא הרגיש טוב והלך לעשות בדיקת קורונה. לאחר שקיבל תשובה חיובית, פינו אותו למלונית בירושלים וביום ראשון, ערב כיפור, החל להרגיש קוצר נשימה כשניסה לישון. רצינו לקוות שזה יחלוף, אבל ביום שני בבוקר גילה שלא וביקש להתפנות להדסה עין כרם". 

אבא היה אדם בריא בד"כ?
"לא בדיוק, יש לו עניינים של לחץ דם והיסטוריה של עישון לא מהשנים האחרונות. בואו נגיד שהוא היה בקבוצת סיכון, אין ספק, אבל עכשיו זה כבר לא כל כך משנה, אלא רק באמת שייצא מזה". 

יהודה ברקן, ''המתיחה הגדולה'' (צילום: שלמה אבידן)
יהודה ברקן, ''המתיחה הגדולה'' (צילום: שלמה אבידן)

גלי האהבה מגיעים אליו?
"זה דבר מטורף". 

תגיד, זו לא מתיחה? הוא היה מלך המתיחות.
"הלוואי, לצערי כל העניין של הקורונה, אם מישהו חשב שזה מתיחה בכללי, שזו איזשהי המצאה, צריך לומר לו שזה משהו מאוד אגרסיבי. אני מהצד שלי יכול להגיד: 'בואו נשים את כל העניינים של התפילות או ההפגנות. פשוט לא צריך להיכנס לזה בזמנים האלה, פשוט צריך לשמור, להיות בבית, לשים מסכה ודי עם הפוליטיקות וכל הדברים האלה צריך לשים בצד'. אני חווה את זה על הבשר שלי, ואני כבר כמה ימים לא מצליח לישון. אני רוצה להגיד הרבה תודה על כל התמיכה המדהימה שאנחנו מקבלים מהארץ ומהעולם, תודה להדסה עין כרם ולצוות המדהים שמטפל באבא שלי במסירות".