הסכסוך המתוקשר של הבסטיז בדימוס אופירה אסייג והזמר אייל גולן לא נרגע. כזכור, אסייג אמרה בראיון לדנה ויס שהיא טעתה מבחינה מוסרית כשתמכה בזמר בפרשת הקטינות וגולן לא נותר חייב והעלה סטורי של משחק מילים עוקצני "עוקב=מוסר", כבעצם ככל הנראה רמז שבגלל שהסיר לאסייג עוקב היא פיתחה מוסר.

אלא שאם חשבתם ששם זה נגמר וכל אחד ילך לדרכו - טעיתם, כי כמו שאסייג נוהגת לאיים שוב ושוב "מי שיורה עליי קפצונים אני יורה עליו טילים", היא גם מוכיחה שהיא לא רק דיבורים. המגישה שמנהלת לו"ז צפוף הכולל אימהות במשרה מלאה, תוכנית רדיו יומית, תוכנית טלוויזיה עם אייל ברקוביץ', מנהלת גם את אתר "One" שבבעלות בעלה גילי מנקין.

"אין מישהו ששונא להפסיד כמוני": מי ניצח את אייל גולן? - לחצו כאן.

אופירה אסייג, גילי מנקין (צילום: יח''צ)
אופירה אסייג, גילי מנקין (צילום: יח''צ)

אמש (ראשון) העלתה אסייג, או מי מעובדיה או מטעמה, תמונה של הזמר המסלסל החבר בדימוס במשחק הכדורגל שנערך בסוף השבוע בין אומנים לכוכבי רשת. בתמונה נצפה הזמר יושב לצד בנו ושחקנים אחרים ביציע ומביט במגרש בעודו, משחק עם ידו בפניו. בטקסט של התמונה נכתב: "אייל מה אתה מחפש שם?".

אתר 'וואן' עוקצים את אייל גולן (צילום: צילום מסך פייסבוק)
אתר 'וואן' עוקצים את אייל גולן (צילום: צילום מסך פייסבוק)

הגולשים מיהרו לבקר את המגישה: "אופירע את אישה מגעילה, הבן שלו לידו, למה את מנסה להשפיל אותו, יום אחד יתפסו אותך מחטטת ב... כולם יודעים שאת מאוהבת באייל". אחר כתב: "במקום להתמרמר על אייל 24/7 תנסי גם את לחפש באף, ומי יודע אולי תמצאי שם את העוקב שלך" אחר כתב: "עזבי כבר את אייל בשקט".

אחרי הראיון: אייל גולן סוגר חשבון עם אופירה אסייג - לחצו כאן.

אייל גולן, ליאם גולן (צילום: ניב כהן)
אייל גולן, ליאם גולן (צילום: ניב כהן)