כוכבי העונה הראשונה של "חתונה ממבט ראשון", אחווה סיטבון שילדה לא מזמן את בנה הבכור דניאל לכוכב ריאליטי אחר, יונתן רונן והאקס שלא החזיק איתה הרבה זמן מעמד, טל כוכבא, נשארו חברים טובים. לכבוד פרק החלטת הזוגות שישודר ביום שבת הקרוב בערוץ "קשת 12", השניים החליטו לתת את סיכום העונה שלהם ולנחש מי נשאר ביחד ומי לא. כוכבא פתח ואמר: "כולם אהבו בעונה הזאת שהגברים באו יותר מוכנים ויותר ניסו והבנות היו קצת יותר קשות בעונה הזאת". 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Achva Sitbon אחווה סיטבון (@achva_si) on

רוני ונעם

טל:"רוני ונעם זה זוג שהכל מושלם אבל אף אחד לא מהמר שהם עדיין ביחד, גם אני לא ואין ממש הסבר לזה. לי נראה שהם לא מספיק הגיעו לעומק. הצחוקים שלהם טובים אלא אם הם שמרו את העומק למחוץ למצלמה, אבל אם זה לא המצב אז כל ה"אובר" צחוקים יכולים להתפרש בגובה מסוים. הוא נראה מאוד בעניין, היא לפעמים קצת פחות". 

אחווה: "נעם הוא אשדודי והוא בחבורה של אחד האקסים שלי. הוא בחור נשמה, אין לי היכרות אישית איתו. אני לא יודעת מה קורה ביניהם עכשיו. הכל זורם וקליל וצחוקים אבל בעיני יש שם משהו טריקי כי שניהם לא עבדו כשצילמו את התכנית. גם אני ואתה אם לא היינו הולכים לעבודה ומבלים בים, היה לנו הרבה יותר קל. זה לא משקף את החיים האמתיים".

עוד המשיכה אחווה וסיפרה: "אני זוכרת שאני ואתה מהתחלה היה ברור שנגיד "כן", כי 42 יום לא הספיקו להכיר אחד את השנייה. מהרגע שנכבו המצלמות ונשארנו רק אני ואתה לא ידענו איך לאכול את זה. שבוע או שבועיים אחרי סוף הצילומים אנחנו נפרדנו".

חתונה ממבט ראשון  (צילום: צילום מסך)
חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך)

הגר וניר

טל: "הסבלנות המוגזמת של ניר יכולה להכיל את הגר שהיא בחורה חמודה אבל לא כל כך קלה. הייתה תקופה שנראה שהוא יצליח לקלף אותה. אני לא חושב שזה עבד בסוף. הלוואי ואני טועה. הם יכולים להתאים בצורה מסוימת אם ניר היה לומד להיות קצת יותר רע לפעמים". 

אחווה: "היא מזה צודקת. כל בחורה שיתנו לה על ההתחלה יותר מדי – זה חונק. ניר לא הבין שצריך לגשש. אותי זה היה מרחיק גם. הגר מלאה במגננות כנראה ממקום שנפגע".

חתונה ממבט ראשון, הגר, ניר (צילום: צילום מסך קשת)
חתונה ממבט ראשון, הגר, ניר (צילום: צילום מסך קשת)

דובי ואריק:

אחווה: "לא ברור למה הם היו הפרק הפותח. כל מה שראינו מדובי בפרק פתיחה היה מוגזם. אריק מעולם לא יצא מזה. כמו שאמרת, אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני". 

טל: "אם אחר כך היא הייתה מראה עניין זה כן היה מרכך אותו. הוא היה צריך שהיא תרים לו את האגו והיא לא עשתה את זה והוא כמו ילד קטן חיפש להחזיר לה".

חתונה ממבט ראשון, אריק, דובי (צילום: צילום מסך קשת)
חתונה ממבט ראשון, אריק, דובי (צילום: צילום מסך קשת)

דנית ואמיר:

אחווה: "היה רגעים מסוימים שרציתי לחבק את דנית ולהגיד לה 'שחררי אחותי לא בכוח'. מאוד קל לראות שמישהו פחות בעניין שלך או לא נמשך עלייך. היא לא בחורה טיפשה. היא מאוד חכמה, מאוד אינטליגנטית. הלב שלי יוצא אליה. אמיר היה צריך להיות יותר כנה עם עצמו. הוא לא חייב להימשך, זה בסדר גמור. לא צריך כל הזמן למשוך ולהגיד 'עוד לא עלינו שלב' והיא אומרת: 'הקשר שלנו מדהים'. 

טל: "להתנהג איתה בצורה מסוימת ואז ללכת למצלמה ולהגיד משהו הפוך, הוא היה אמור להרגיש שהוא לא כנה עם עצמו וזה קרה באיזשהו שלב. אם בשלב יותר מוקדם הם היו עוזבים את הקטע הפיזי ומדברים יותר, אז אולי זה עובד יותר טוב. לי זה נראה שהיא נפגעה ממנו, בטח היום כשהיא רואה את זה. היא מצידה הייתה קצת עיוורת. היא באה יותר מדיי אפויה לתהליך ולחתונה ולא כל כך משנה מה היו מביאים לה היא הייתה מרוצה". 

חתונה ממבט ראשון, אמיר זהבי, דנית ליבנת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
חתונה ממבט ראשון, אמיר זהבי, דנית ליבנת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

דניס והדר:

אחוה: "הלוואי והיו משדכים לי את דניס הזה. סליחה טל". 

טל: "את צריכה להגיד סליחה יונתן אבל בסדר".

אחווה: "דניס נסיך, צריך לשכפל את ה-DNA שלו ולעשות עוד עשרה כמוהו. בהתחלה לא ידעתי איך לאכול את הדר אבל היא חמודה. אני חושבת שהם ביחד עד עצם היום הזה". "דניס והדר הולכים להישאר ביחד עד עצם היום הזה. חוץ מהם, אף אחד אחר לא שרד את מבחן המציאות, גם אם אמרו "כן".

חתונה ממבט ראשון  (צילום: צילום מסך)
חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך)