טיקטוק פרסמה היום (שלישי) כלים חדשים, תחת פונקציית בקרת המשפחה שהושקה בשנה שעברה, אשר יאפשרו להורים להגביל את פעילות ילדיהם ברשת באופן שיגן על פרטיותם. מעתה, הכלים החדשים יאפשרו להורים לנהל את אפשרויות החיפוש של ילדיהם - האם יוכלו לבצע חיפושים בכלל ואם כן אילו תכנים. בנוסף, הם יוכלו להחליט מי מורשה להגיב על הפרסומים של ילדיהם, האם החשבון של ילדיהם יהיה פרטי ומי ייחשף לסרטונים שילדיהם סימנו כאהובים.

@tiktoktips

‘Family Pairing’ settings are here to help provide a family-friendly experience for everyone! ##ParentsOfTikTok

♬ original sound - TikTok Tips

כאמור, פונקציית בקרת משפחה מאפשרת להורים לקשר את חשבון הטיקטוק שלהם לחשבון של ילדיהם ולקבל גישה למגוון הגדרות תוכן ופרטיות. הפונקציה הורחבה, במטרה לחזק את הדרכים שיש להורים להגן על ילדיהם ברשת - והדבר מתווסף לאפשרויות הקיימות, בהן ניהול זמן מסך, הגבלת תוכן ב- For you וניהול הגדרות תיבת הדואר. כמו כן, מסרים ישירים באפליקציה מושבתים אוטומטית עבור משתמשים מתחת לגיל 16, רק עוקבים שאושרו יכולים לשלוח הודעות זה לזה ולא ניתן לשלוח תמונות וסרטונים בהודעות.

אלכסנדרה אוונס, ראש מדיניות בטיחות ילדים בטיק טוק אירופה סיפרה: "אנחנו מבינים את הצורך של הורים לקבל עדכונים על פעילות ילדיהם באפליקציה ולכן אנחנו מחפשים באופן תמידי אחר כלים חדשים שיאזנו בין בטיחות המשתמשים לרצון לתת להם חוויה של עצמאות. פונקציית בקרת משפחה מאפשרת להורים ובני נוער לעבוד ביחד כדי לקבוע את הגבולות המתאימים להם".

מה התאפשר עד כה להורים?

  • ניהול זמן מסך: הורה יכול להגדיר כמה זמן יכולים לבלות ילדיו ב- TikTok בכל יום
  • מצב מוגבל: הורה יכול להגביל את סוג התוכן שאליו יחשפו ילדיו ב- For You

ההגדרות המורחבות כוללות כעת:

  • חיפוש : הורים יכולים להחליט מה ילדיהם לחפש ברמת התוכן, המשתמשים, האשטאגים או מוזיקה
  • תגובות:  הורים יכולים להחליט מי יכול להגיב לסרטונים של ילדיהם שלך (חברים או אף אחד לא)
  • גילוי (פונקציית הדיסאברי):  הורים יכולים להחליט את החשבון של ילדיהם יהיה פרטי (כלומר מי יוכל לראות את התוכן שלהם) או ציבורי (שבו כל כל אחד יכול לצפות בתוכן שלהם)
  • סרטונים אהובים: אנשים רבים נהנים למצוא סרטונים חדשים לצפייה שגם אחרים שהם עוקבים אחריהם נהנו מהם, בקרה זו מאפשרת להורים להחליט אם אחרים יכולים לראות את רשימת הסרטונים שאותם סימנו בלייק ילדיהם 
  • הודעות ישירות: הורים יוכלו להגביל מי יכול לשלוח הודעות לילדיהם באפליקציה או באם לכבות את המסרים הישירים לחלוטין.  מסרים ישירים מושבתים אוטומטית עבור אנשים מתחת לגיל 16, רק עוקבים שאושרו יכולים לשלוח הודעות זה לזה ולא ניתן לשלוח תמונות וסרטונים בהודעות.