אוזניות ColorBuds של חברת 1MORE סקרנו אותי מאוד, לנוכח היכרות קודמת שלי עם המותג - וזוג אוזניות מוצלח מאוד שלו שמלווה אותי כבר זמן רב. מדובר באוזניות True Wireless הזמינות בארבעה צבעים (ירוק, ורוד, זהב ושחור). כבר מהרגע הראשון האוזניות לא אכזבו, עם חוויית שימוש מעולה, בתקופה בה עיקר השימוש בהן היה בין כותלי הבית ובהליכות קצרות עם הכלבה.

אפשר לשלב את השימוש באוזניות עם האפליקציה של 1MORE, שמאפשרת להגדיר את האוזניות ולהתאים את הפונקציות שלהן. עדכון הגרסה האחרון של האוזניות אפשר פיצ'רים רבים, בהם שליטה בעוצמת הקול, דילוג בין שירים, והפעלה וכיבוי של המוזיקה בלחיצה על גבי האוזנייה.

באופן אישי, אני מעדיפה אוזניות הכוללות מקשי מגע על פני כפתורים, כך נמנע המצב (הפחות נעים) בו האוזניות נכנסות עמוק לתוך האוזן, בעקבות הלחץ שמופעל עליהן בעת הלחיצה. נעזרתי באפליקציה כדי להתאים את מנגנון הלחיצות - כך שיכולתי לשלוט בקלות בפונקציות ולהתאים אותן לנוחות השימוש שלי.

אוזניות ColorBuds True Wireless של 1MORE (צילום: יח''צ)
אוזניות ColorBuds True Wireless של 1MORE (צילום: יח''צ)

האוזניות מצוידות במיקרופונים כפולים, הכוללים טכנולוגיית ביטול רעשים סביבתיים (ENC) כדי לנטרל את רעשי הסביבה ולשמור על איכות שיחה ברורה, כך שמעולם לא קיבלתי תלונות על איכות הקול בשיחת טלפון. הסוללה של האוזניות מספיקה לשש שעות שימוש, כאשר הכיסוי שבו האוזניות יושבות מספק יום שלם של האזנה למוזיקה או ביצוע שיחות טלפון. הצימוד שלהן למכשיר מהיר ויעיל, אך לעיתים נתקלתי במצב שבו רק אחת התחברה, ונאלצתי להכניס את השנייה לכיסוי ולהוציא מחדש.

יתרון נוסף של האוזניות הוא תמיכתן בטכנולוגיית טעינה מהירה. טעינה של 15 דקות מספקת שעתיים של שימוש. הן מצליחות לבודד את הקולות בסביבה בצורה מרשימה למדי, וכך הצלחתי לעבוד ביעילות בסביבה הרחוקה מלהיות שקטה. כמו כן, הן עמידות לזיעה ומים בתקן IPX5.