iHair - המרכז הארצי להשתלות שיער, שהושק ברמת החייל, מציע לראשונה בארץ טיפול חדשני בהתקרחות באמצעות תאי גזע. המרכז, שהוקם על ידי ד"ר שרית כהן, מומחית בכירורגיה פלסטית אסתטית, הביא לישראל את LIPOCUBE SVF - מערכת מתוחכמת וחדשנית, מעוגנת פטנט, המאפשרת מיצוי תאי גזע בריכוז גבוה משומן עצמוני, כך שניתן יהיה להזריק אותם ישירות לקרקפת בטיפול מרפאתי.

במרכז מציינים כי היתרונות בטיפול החדשני הם חידוש רקמות ויצירת כלי דם באזור הקרקפת, טיפול בנשירת שיער באמצעות פקטורי גדילה המופרשים על ידי תאי הגזע, עיבוי עור הקרקפת, אפקט אנטי־דלקתי שמונע את הרס זקיקי השיער, ואפקט אנטי אנדרוגני - המהווה מרכיב עיקרי בהקרחה על רקע הורמונלי.

המרכז החדש מציע מגוון טיפולים, חלקם אף משלימים זה את זה, כדי לשפר את התוצאה הסופית. הפרוצדורה המרכזית היא השתלת שיער בשיטת FUE שלא מותירה לצלקות. נוסף לכך, המרכז מציע טיפולים במכשירים טכנולוגיים שונים, כמו הזרקת תאי גזע, החדרת חומרים בלחץ אוויר, הידרפשייל וטיפולי PRP (בידוד טסיות דם מהמטופל).

מכשיר לטיפול בתאי גזע נגד התקרחות (צילום: יח''צ)
מכשיר לטיפול בתאי גזע נגד התקרחות (צילום: יח''צ)

על פי נתוני סקר שנערך על ידי חברת גיאוקרטוגרפיה לרגל השקת המרכז, עולה כי 70% מהגברים בישראל מעדיפים לטפל בהתקרחות במרפאה ישראלית בארץ, בליווי של רופא בכיר.